  • 1. Data: 2003-05-16 17:33:47
    Temat: Swiadectwo pracy
    Od: "grek" <g...@o...pl>

    Witam, mam na imie Jarek i rowniez mam problemy z pracodawca (jeszcze
    chwilka i bylym).
    Mam pytanie, czy jest gdziekolwiek ustalony czas, w ktorym pracodawca
    powinien wystawic swiadectwo pracy i czy termin odwolywania sie do Sadu
    Pracy (7 dni) zwiazany jest z terminem wystawienia swiadectwa, czy
    otrzymania go?

    pozdr.

    jarek

  • 2. Data: 2003-05-16 18:58:25
    Temat: Re: Swiadectwo pracy
    Od: "edward u" <e...@w...pl>

    > powinien wystawic swiadectwo pracy

    Kodeks Pracy
    Art. 97. § 1. W związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy
    pracodawca jest obowiązany niezwłocznie wydać pracownikowi świadectwo pracy.
    Wydanie świadectwa pracy nie może być uzależnione od uprzedniego rozliczenia
    się pracownika z pracodawcą.