  • Data: 2005-04-13 07:26:08
    Temat: Swiadectwo o niekaralnosci(rozszerzone)
    Od: "Bea" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,jestem przedszkolanką i lektorką angielskiego dla dzieci z
    dlugoletnim stazem ale w tym roku nasze "kochane" wladze likwiduja polowe
    placowek w moim miescie dlatego zdecydowalam sie na emigracje( bo zadnej pracy
    u nas nie ma nawet dla ludzi z kilkoma fakultetami,jesli sie nie ma
    tzw.plecow) i w zwiazku z tym moje pytanie.
    Czy mozecie mi podpowiedziec gdzie w Polsce zalatwia sie tzw
    swiadectwo o niekaralnosci, ale tzw. rozszerzone - czyli dokladny raport,
    czy nie bylo sie karana za przestepstwa rowniez przeciw dzieciom.
    Jest mi potrzebne bo wybieram sie do Anglii pracowac w charakterze
    przedszkolanki
    Dziekuje z gory i
    Pozdrawiam
    Bea