    From: Lolek <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Świadectwo maturalne
    Date: Sat, 27 Mar 2004 12:39:17 +0100

    Wiec sytuacja wygląda tak: złożyłem papiery (wraz z świadectwem
    maturalnym) na pewną uczelnię prywatną. Po po opłaceniu i zaliczeniu
    pierwszego roku studiów na tej uczelni stwierdziłem ze nie podoba mi sie
    w tej szkole i ze interesuje mnie cos zupełnie innego (dostałem sie na
    PW). Stwierdziłem ze skoro nie zapłacę wpisowego na następny semestr to
    nie bedę juz studentem tej uczelni, nie zostanę "wpisany" na listę
    studentów. niestety myliłem się. okazało sie ze kiedy chciałem odebrać
    świadectwo maturalne, to moje zobowiązania wobec szkoły wyniosły ok
    3000zł + wpisowe. nie wiem jak to możliwe przecież nie studiowałem juz
    na tej uczelni. Świadectwo maturalne mogę odebrać dopiero po wpłaceniu
    tej kwoty.
    Czy ta uczelnia ma prawo tak robić?