  • Data: 2004-03-27 18:08:46
    Temat: Re: Świadectwo maturalne
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agnieszka I Artur" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c44a1s$l3j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jeśli potrzebne ci jest świdectwo , załatw se dupilikat z średniej szkoły
    > (autopsja )

    Swiadectwo maturalne jest dokumentem potwierdzajscym ukonczenie szkoly
    sredniejn wraz ze zdana matrura i dokument ten jest wlasnoscia autora tego
    watku.

    Szkola ma obowiazek wydac go na rzadanie wlasciciela i nie ma prawa go
    przetrzymywac tlumaczac sie ze go odda jesli student zaplaci.

    Jesli szkola chce sie domagac swoich praw to moze oddac sprawe do sadu a to
    co teraz robi jest jak najbardziej niezgodne z prawem.

    Pozdrawiam
    Jacek.

    PS. Mialem podobna sprawe, rowniez zalegalem szkole z kaska, oni nie chcieli
    mi wydac dokumentow, dopoki nie splace zadluzenia, napisalem do nich pismo w
    ktorym zarzadalem zwrotu dokumentow i bez probemu mi je oddano a z reszta
    moich zaleglosci wobec szkoly rozliczylismy sie pozniej