  • 21. Data: 2004-06-06 00:56:30
    Temat: Re: Strony porno, a uszczerbek na zdrowiu psychicznym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    chester wrote:

    > Przez pozytywne filtrowanie - router pozwala na wchodzenie tylko do
    > stron/podstron z wybranych domen przykładowo:
    > *.wp.pl,*.onet.pl (bez erotyka.*.pl),www.adresszkoly.miejscowosc.pl,
    > *.gov.pl, google.pl i takie tam.

    ROTFL

    Jak to sobie wyobrażasz w praktyce? To już chyba bardziej sensownym
    pomysłem będzie po prostu obcięcie kabla, spalenie lokalnych sklepików z
    prasą wszelaką i puszczenie fazy w okoliczne kablówki.

    > Każdy dodatkowy adres musiałby zyskać akceptację pracownika szkoły.
    > np. uczeń wygoogla serwisy randkowe i chciałby wejść na randki.o2.pl,
    > ale tam moderacja praktycznie/wcale nie istnieje, więc nic z tego. Ale
    > już na www.sympatia.pl, gdzie nawet wpisy do książki gości są moderowane
    > to można zezwolić.

    To mi przypomina czasy, kiedy na podróż do innej miejscowości trzeba
    było uzyskiwać zezwolenie z NKWD...

  • 22. Data: 2004-06-06 07:09:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c9tpq4$193u$1@news2.ipartners.pl>, Andrzej Lawa wrote:
    > Bzdura... 12 i stany lękowe od pornografi... To prędzej jakaś stara
    > dewota może stanów lękowych doznać.

    Powyżej napisano: "..w necie są rzeczy drastyczniejsze". Są. Pornografia
    przy nich to pikuś. Nie mam wątpliwości że jak normalny dzieciak takie coś
    zobaczy może mieć stany lękowe. Dorosły mieć może.

    > A strony takie z reguły mają ostrzeżenie, żeby dzieci/dweoty wiedziały,
    > że mogą tam coś 'gorszącego' zobaczyć.

    A każdy dzieciak jest biegły w angielskim i innych obcych.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2004-06-07 08:49:54
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Przez pozytywne filtrowanie - router pozwala na wchodzenie tylko do
    > stron/podstron z wybranych domen przykładowo:
> [...]

    Jaki jest sens stosowania googli przy takim
    filtrowaniu?

    A skad pewnosc, ze w tych domenach ktos
    nie zrobil strony z golymi babami?
    (zdaje sie, ze gole baby to pornografia