  • 81. Data: 2009-07-02 15:43:55
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h2ik9t$sm8$1@opal.icpnet.pl...
    > wiadomości news:h2gopp$5pq$1@inews.gazeta.pl...
    > Oceni to sąd.
    > Do niego prześlą zdjęcie bez "wycinek".

    Dokładnie tak. Z tym że już fakt, ze ktoś to zdjęcie obrabiał cyfrowo
    powoduje podejrzenie, że jednak może z tym być coś. Nie twierdzę, ze SM
    preparuje zdjęcia,.tym nie mniej wysyłanie takich obrobionych do ludzi jest
    co najmniej nieostrożnością.

  • 82. Data: 2009-07-02 16:40:36
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zasadniczo ma, bo można zgarnąć kasę trafiając na naiwnego. Natomiast
    > ustawianie radaru tak, by niemożliwa była prawidłowa identyfikacja
    pojazdu,
    > nie ma żadnego uzasadnienia. Bo kasy z tego nie będzie.

    ale tak samo nieprawidlowe ustawienie fotoradaru moze w pewnych przypadkach
    zwiekszac "skutecznosc" wylapywania

    Nie mozemy tego ocenic.

    Zakladam np. ze jest jakies pokretlo ktorym ustawia sie jak daleko jest
    radar od jezdni. Im dalej tym wiekszy jest blad metody (pojazdy nie jada na
    radar tylko przed siebie a radar maja z boku, im sa dalej tym blad mniejszy,
    im sa blizej tym blad wiekszy, im dalej radar od jezdni i toru jazdy pojazdu
    tym blad wiekszy). Wystarczy zatem ustawic radar tak aby ten blad byl duzy i
    juz mozna lupic kierowcow.

    Zakladam, ze taki fotoradar musi brac poprawke na kat pomiaru,zakladam tez
    tez nie moze dokonywac pomiaru gdy auto jest zbyt blisko gdyz bla jest za
    duzy. Wystarczy, ze idiota ustawia go niezgodnie z instrukcja i juz jest
    blad.

    Icek

  • 83. Data: 2009-07-02 16:41:44
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Możesz, ale tutaj nie ma takiej sytuacji.

    jak nie jak tak. Pojazd jest na jezdni dwupasmowej. Jest w dodatku na
    dalszym pasie. Dla radaru nie ma znaczenia jaki jest kierunek jazdy na danym
    pasie.

    Icek

  • 84. Data: 2009-07-02 16:42:20
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ale na tym zdjęciu nie ma więcej, niż jednego auta. Jest jedno auto w

    no nie ma bo zostalo wyciete

    Icek

  • 85. Data: 2009-07-02 16:44:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > powoduje podejrzenie, że jednak może z tym być coś. Nie twierdzę, ze SM
    > preparuje zdjęcia,.tym nie mniej wysyłanie takich obrobionych do ludzi

    rozumiem zamazywanie twarzy, widzisz, ze ktos tam siedzi i twarz jest
    zamazana ale wycinka czesci zdjecia ? W mojej ocenie bez sensu

    Icek

  • 86. Data: 2009-07-02 16:45:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No i udowodniła. Przedstawiła zdjęcie z radaru.

    zmanipulowane. Nie byloby tematu gdyby bylo cale.

    Licze, ze watkotworca dostanie cale zdjecie i je opublikuje ;)

    Icek

  • 87. Data: 2009-07-02 16:50:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wątpliwości rozwieje ci sąd grodzki ;)

    statystyki nie mam ale zakladam, ze 99% konczy sie skazaniem ;)

    Icek

  • 88. Data: 2009-07-02 18:11:27
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > statystyki nie mam ale zakladam, ze 99% konczy sie skazaniem ;)

    I tak właśnie spuentowałbym wątek ;)
    Wbrew oczekiwaniom grupowych "fizjologów' ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 89. Data: 2009-07-02 18:20:04
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Icek wrote:

    > statystyki nie mam ale zakladam, ze 99% konczy sie skazaniem ;)

    Ciekawe, jak wygląda taka statystyka w II instancji

    M.

  • 90. Data: 2009-07-02 18:24:57
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Robmon wrote:
    > Poniżej link do otrzymanego zdjecia:
    > http://tiny.pl/3zg8
    > Pragnę podkreślić, iż zdjęcie robione tym fotoradarem (MULTANOVA)może
    > zaznaczyć na fotce obszar pomiaru prędkości dwoma znacznikami. Na powyzszym
    > ujęciu znaczników brak. Mam w związku z powyższym wątpliwości czy pomiar
    > dotyczy mojego samochody czy też wyciętego. Mam nadzieję, iż zamieszczona
    > fotka dużo wam wyjaśni.

    A tak z lekka off-topic
    Rozumiem, że to pole żyta oznacza, że byłes w terenie zabudowanym? :-)

    M.