  • 21. Data: 2008-07-10 08:54:26
    Temat: Re: Straż miejska - blokada - 2000r
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mombasa napisał(a):

> [...]
    html

    > OOOOOOo tak jakby to, gdzie wyslac Jack'a Danielsa :D ?

    ;)

    Tyle, że z tego co tam napisano to zapłacić trzeba... ;P

    j.

  • 22. Data: 2008-07-10 18:07:58
    Od: Mombasa <r...@g...com>

    On 10 Lip, 10:54, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    html

    > ;)
    >
    > Tyle, że z tego co tam napisano to zapłacić trzeba... ;P
    >
    > j.

    zawsze.....

    zawsze.....

    ZAWSZE

    jest jakies wyjscie ;)

  • 23. Data: 2008-07-10 19:16:08
    Od: Mombasa <r...@g...com>

    On 9 Lip, 20:26, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Mombasa" <r...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:9c105482-e441-4873-9f71-06524691cff2@
    34g2000hsf.googlegroups.com...

    > Przyjąłeś mandat? Jeśli tak, to ciężko teraz cokolwiek dowieść.

    musialem, bo blokady by nie zdjeli :/ tak/nie?

  • 24. Data: 2008-07-10 21:41:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    f.googlegroups.com...

    > musialem, bo blokady by nie zdjeli :/ tak/nie?

    Nie! Zdecydowanie nie. Skierowali by wniosek o ukaranie do Sądu.

  • 25. Data: 2008-07-11 16:47:31
    Od: Mombasa <r...@g...com>

    wiadomościnews:544fa61c-2e5d-4eb8-bfbc-438717163474@
    i76g2000hsf.googlegroups.com...

    > Nie! Zdecydowanie nie. Skierowali by wniosek o ukaranie do Sądu.

    no dobra dobra
    ale wtedy jeszcze nawet oni (a co dopiero ja) nie wiedzieli ze robia
    to nielegalnie he?

  • 26. Data: 2008-07-11 20:01:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    f.googlegroups.com...

    > no dobra dobra
    > ale wtedy jeszcze nawet oni (a co dopiero ja) nie wiedzieli ze robia
    > to nielegalnie he?

    Wiem, ale tak to właśnie tymi mandatami jest. Albo przyjmujesz i po
    sprawie, albo się bronisz przed sądem.