  • 1. Data: 2005-09-12 17:13:59
    Temat: Staz absolwencki
    Od: Mms <m...@o...pl>

    Jakie warunki trzeba spelnic [wiek, studia itd.], aby zalapac sie na staz
    absolwencki?

    --
    Pozdrawiam,
    Mms

  • 2. Data: 2005-09-12 20:47:03
    Temat: Re: Staz absolwencki
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Jakie warunki trzeba spelnic [wiek, studia itd.], aby zalapac sie na staz
    > absolwencki?

    byc absolwentem szkoly, rowniez sredniej, nie zarabiac, nie pracowac, i
    chyba do 26 (moze 25) lat

  • 3. Data: 2005-09-13 13:03:24
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > byc absolwentem szkoly, rowniez sredniej, nie zarabiac, nie pracowac, i
    > chyba do 26 (moze 25) lat

    pewnosci nie mam, ale PUP nie oferuje juz zatrudnienia w ramach stazow
    absolwenckich a jedynie w ramach stazu
    roznica taka, ze nie wymagany status absolwenta, a jedynie pozostale
    powyzsze kryteria (26 lat)
    staze absolwenckie stracily racje bytu w czerwcu 2004 roku

    pozdrawiam
    grzess

  • 4. Data: 2005-09-13 22:14:16
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > powyzsze kryteria (26 lat)
    > staze absolwenckie stracily racje bytu w czerwcu 2004 roku

    teraz jak to czytam przypomina mi sie, ze chyba faktycznie zakonczyly sie
    absolwenckie

  • 5. Data: 2005-09-14 19:27:41
    Od: Mms <m...@o...pl>

    Dzieki za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mms

  • 6. Data: 2005-09-15 05:32:27
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2005 22:47:03 +0200, gardziej napisał(a):

    > byc absolwentem szkoly, rowniez sredniej, nie zarabiac, nie pracowac, i
    > chyba do 26 (moze 25) lat

    Do 25 roku życia nie trzeba być absolwentem. Do 27 roku życoa - trzeba być
    absolwentem szkoły wyższej. Na staż można zostać skierowanym w ciągu 12
    miesięcy od daty ukończenia szkoły wyższej.
    Uwaga!!! Od 1 listopada wchodzi w życie nowelizacja ustawy. Przerwanie
    stażu z własnej winy będzie skutkowało wykreśleniem z ewidencji
    bezrobotnych na okres 90 dni.

    3mcie się.

    Ps. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to niedługo mogę wrzucić opis
    najważniejszych zmian w tej ustawie.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl