  • 1. Data: 2005-09-12 15:41:44
    Temat: Wyrzucenie z domu
    Od: "tpi" <p...@p...com>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanko
    Zona wyrzuca mnie z domu z dzieckiem z mojego pierwszego zwiazku,mieszkanie
    mamy wziete na kredyt,stwierdzila ze z jej konta ida oplaty za kredyt to jej
    sie nalezy mieszkanie,tymabardziej ze ja jej zawsze przesylalem full wyplate
    na jej konto.Mam sie wynosic i tyle,nie obchodzi ja gdzie
    Co z tym fantem robic,przymiarki robie do rozwodu,co na to sad.

    pozdrawiam
    Alek

  • 2. Data: 2005-09-12 16:59:44
    Temat: Re: Wyrzucenie z domu
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    tpi napisał(a):

> [...]
    > sie nalezy mieszkanie,tymabardziej ze ja jej zawsze przesylalem full wyplate
    > na jej konto.Mam sie wynosic i tyle,nie obchodzi ja gdzie

    Na kogo jest mieszkanie ? Zona nie jest oragnem, ktory dokonuje eksmisji
    kogokolwiek, nawet jesli ta osoba jest jej malzonek. Mozesz sie nie
    wyprowadzac i tyle.

    > Co z tym fantem robic,przymiarki robie do rozwodu,co na to sad.

    Sad z urzedu na to nic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-12 19:05:20
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    tpi <p...@p...com> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Witam wszystkich.
    > Mam pytanko
    > Zona wyrzuca mnie z domu z dzieckiem z mojego pierwszego
    > zwiazku,

    Wyrzuć Ty żonę, a nie daj sie wyrzucić

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2005-09-12 20:50:43
    Od: "PAweł" <p...@w...pl>

    Użytkownik "tpi" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > na jej konto.Mam sie wynosic i tyle,nie obchodzi ja gdzie
    > Co z tym fantem robic,przymiarki robie do rozwodu,co na to sad.

    Z kobieta najlepiej z czułością i z lekkim udziałem seksu.
    A zatem złóż jej w odpowiedzi na te żądania czułą propozycje erotyczną, a
    mianowicie, żeby Cię pocałowała w d...ę:).

    A powaznie, nie ma ona zadnych praW, TYTUŁU I FAKTYCZNIE MOZLIWOŚCI, ABY TE
    SWOJE FANBERIE W PRZEWIDYWALNEJ PRZYSZŁOŚCI ZREALIZOWAĆ.
    pOCZYTAJ SOBIE NAJLEPIEJ W ARCHIWUM, JAKA DROGĘ PRZEZ MĘKĘ PRZECHODZĄ
    faktyczni, NIEKWESTIONOWANI WŁASCICIELE, KTÓRZY CHCA UsUNĄĆ NP. NIEPŁACĄCYCH
    LOKATORÓW, a w Twojej sprawie nawet do określenia, kto ma do mieszkania (i
    czy w ogóle) wieksze prawa, to jeszcze daleko. Narazie (jeśli nie macie
    rozdzielności majatkowej) to Ty jestes tego mieszkania, a i też pieniędzy na
    koncie zony właścicielem w t takim samym stopniu , jak ona. I masz prawo
    żądać połowy zgromadzonych tam pieniędzy;)
    PS. Przepraszam za duże litery, włączył się CL.