  • 81. Data: 2023-07-28 18:11:02
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2023 o 16:53, J.F pisze:

    > Sąd to uznał po 2 tygodniach wertowania akt, zbieranych przez miesiąc
    > przez prokuratora.
    > A policjanci musieli podjąc decyzje na miejscu.

    Robert też miał czas zapoznać się nawet z uzasadnieniem sądu a mimo to
    ma nieco odmienne zdanie niż sąd:P

    > Nie mogli bo była nietrzeźwa :-)
    >
    > Ale potem kto to wie.
    >
    > Za to przy zdarzeniu ... Robert, co to było, bo zakładam,
    > ze spytali ją o coś, a w jakim charakterze ? :-)

    Zgodnie z zasadami roberta to nie mogli z nią rozmawiać dopóki nie
    postawili zarzutów:P Szach-mat:P

    > Ale zauwaz, ze laptopa nikt nie kwestionował.

    Bo zapytanie było akurat o telefon. Zaczęli od tego na co mieli
    największą szansę. Zapowiadają dalsze szarpanie kulsonów i im kibicuję.

    > Jak już robicie przeszukanie, czy wysyłacie dzielnicowego na
    > sprawdzenie, to czemu mu nie podac listy do sprawdzenia.
    > Skąd on ma wiedzieć jakie przepisy obowiązują w sklepie zoologiczym?

    No właśnie obywatel robi problem bo tak by kulson poszedł i na oko
    sprawdził (o ile w ogóle nie spuszczą obywatela - ale skoro napisał
    listę to znaczy że to najgorszy typ obywatela - "oszołom przygotowany" i
    litem przysłał zamias dać się spuścić przez ciecia) i stwierdził że nic
    nie stwierdza. A tak to ciężej... Skaranie boskie z tymi oszołomami.
    Czasem jeszcze pismakom da cynk - to już normalnie skurwysyństwo - robić
    potem trza:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2023-07-28 18:13:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli w praktyce co? Zabije listonosza? Przecież to wpływa pisemnie,
    > albo środkami komunikacji. Bo gdyby zawiadamiający przyszedł, to
    > oczywiście po "być może ..." zadajesz pytanie, skąd to wie i robisz z
    > niego w protokole idiotę.

    LOL.

    Ale potwierdza się. Z kulsonami się nie gada. Do kulsonów się pisze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2023-07-28 18:13:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mimo, że jestem pewien, że nie zrozumiesz, to dla innych napiszę.
    > Policjant jest "ekspertem" od oszustw, ale już od tego - przykładowo -
    > czy obroża dla psa zawiera substancję chemiczną wymagającą specjalnego
    > pozwolenia, czy nie już najczęściej nie. Umiesz odróżnić papugę wpisaną
    > do załącznika I CITES, od tej wpisanej do załącznika II, albo zgoła
    > nigdzie? Albo stwierdzić, jakiego rozmiaru terrarium ma mieć Żółw?

    No więc co złego, że obywatel ci napisze to czego nie wiesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2023-07-28 19:05:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jul 2023 18:11:02 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    >
    > Bo zapytanie było akurat o telefon. Zaczęli od tego na co mieli
    > największą szansę. Zapowiadają dalsze szarpanie kulsonów i im kibicuję.

    Zatrzymali laptopa i telefon.
    Adwokat, a wiec i kobieta, pożaliła sie tylko na telefon.

> [...]
    > nie stwierdza. A tak to ciężej... Skaranie boskie z tymi oszołomami.
    > Czasem jeszcze pismakom da cynk - to już normalnie skurwysyństwo - robić

    https://www.youtube.com/watch?v=veYBhscWRI8

    trzeba posłuchac do 2:30 ..

    i cos mi chodzi po glowie, ze widziałem informacje, ze komendant sie
    doczekał, tylko gdzie ja to mogłem widziec ... na telefonie?

    J.

  • 85. Data: 2023-07-28 19:07:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jul 2023 18:00:32 +0200, Shrek wrote:

    > Psycholog dzwoniła na 112. Co potem to ciężko stwierdzić ale pewnie
    > służby powiadomiono bez zbędnej zwłoki. B

    ale po operatorze medycznym.

    A potem dyzurny policjanst dzwoni do psychologa i ustala co się dzieje
    - na to tez jest nagranie.

    Czyli generalnie mieli chwile opóznienia na starcie.

    > Z tego co wiadomo wynika że raczej tak.

    J.

  • 86. Data: 2023-07-28 19:14:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jul 2023 17:56:46 +0200, Shrek wrote:

    > Bez znaczenia. Wyciekło nagranie że lekarz też był awanturujący się a
    > jemu nie zrobili badań:P

    O, a gdzie to nagranie?

    > No ale robert twierdził że w celach medycznych a inaczej w dowodowych?

    W celach dowodowych nie mozna, a w celach medycznych moze można.

    > Jak w celu medycznym chcą oznaczyć promile to mają w dupie że wyniki
    > będą z dupy?

    Nie az tak istotne, jak dla sądu :-)

    >Poza tym i tak chyba się już spirytem nie odkaża.

    Teraz chyba modny octenisept, ale czy on alkoholu nie zawiera?
    Zawiera, ale fenoksyetylowy ... ciakawe, na ile pomiar zawartosci
    etanolu reaguje i na ten :-)

    J.

  • 87. Data: 2023-07-28 19:18:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jul 2023 16:57:08 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > do załącznika I CITES, od tej wpisanej do załącznika II, albo zgoła
    > nigdzie? Albo stwierdzić, jakiego rozmiaru terrarium ma mieć Żółw?

    No to dlatego mu sie punktuje czarno na białym i zostaje ekspertem od
    CITES i wymiarów.
    Albo ryzykuje :-)

    J.

  • 88. Data: 2023-07-28 19:21:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jul 2023 16:50:05 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tu nie ma nic wcześniej / później. Chyba, że zaczniesz wchodzić w
    > różnice wynikające z długości światłowodu. CPR przyjmuje zgłoszenie
    > wysyła tzw. formatkę i ona jednocześnie dochodzi. W Policji do
    > Dyżurnego, który musi zadysponować patrol, a w pogotowiu do dyspozytora,
    > który musi zadysponować załogę.

    ja tam wiem, ze jest "przełączam do operatora medycznego".
    Czyli chyba formatka nie wystarczy.

    A tu jest konkretne nagranie, jak dyzurny dzwoni do psycholog i sie
    dopytuje o szczegóły.

    J.

  • 89. Data: 2023-07-28 19:32:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jul 2023 16:46:23 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Ja pójdę dalej. Ściganie pomocnika w sytuacji, gdy sam sprawca nie
    > popełnia przestępstwa jest jeszcze bardziej kuriozalne. Ba, ten sprawca,
    > który nie jest sprawcą jest zainteresowany, by pomocnika nie ścigać.

    Taki przepis. W szczytnym celu.

    Ale co sie dziwisz - samobójstwo nie jest karalne, a pomocnictwo jest.

    > Uważam, że całe to zdarzenie po prostu przerosło biorących w nim udział
    > i to nie tylko policjantów.

    A kogo jeszcze przerosło?
    Karekta przyjechala, do szpitala dowiozła, lekarze pomogli.

    Tylko kulsony sie wykazały nieznajomoscią przepisów, niechęcią do
    ich przestrzegania, i mataczeniem w sprawie.

    J.

  • 90. Data: 2023-07-28 19:39:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2023 o 19:32, J.F pisze:

    > A kogo jeszcze przerosło?
    > Karekta przyjechala, do szpitala dowiozła, lekarze pomogli.
    >
    > Tylko kulsony sie wykazały nieznajomoscią przepisów, niechęcią do
    > ich przestrzegania, i mataczeniem w sprawie.

    No przecież pisał - lekarzy, pismaków, adwokatów, wfystkih1!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!