  • 11. Data: 2012-01-22 11:08:44
    Temat: Re: Sprzedaż wcześniej zakupionych przedmiotów a podatek
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-22 12:02, A pisze:
    > Dziękuję za odpowiedzi. Jako że do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze
    > trochę pozostało, mam nadzieję że do tego czasu uda mnie się założyć
    > działalność gospodarczą. Pozdrawiam

    Śmiać się, czy płakać?

    A w końcu, co mnie to q. obchodzi? Więcej takich jak on, a moja
    emerytura może będzie należycie rewaloryzowana :)

    Tak, Ambroży. Załóż działalność. Płać ZUS, podatki, składki. Zatrudnij
    księgową. Skoro masz nadmiar kasy, to zainwestuj w fundusze, a resztę w
    polisę na życie. Kupuj dużo benzyny i dużo wódki.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 12. Data: 2012-01-22 11:28:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2012 12:02, A pisze:
    > Dziękuję za odpowiedzi. Jako że do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze
    > trochę pozostało, mam nadzieję że do tego czasu uda mnie się założyć
    > działalność gospodarczą. Pozdrawiam

    Jezuuuuuuuuuuuuuu.....

    Trollujesz czy autentycznie jesteś taki tępy?

  • 13. Data: 2012-01-22 11:29:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/22/2012 3:37 AM, A wrote:
    > Kilka lat temu zainwestowałem w sporą ilość klocków LEGO Technic z myślą
    > o ich późniejszej sprzedaży. Aktualnie klocki te kosztują 2x więcej na
    > Allegro niżeli w momencie ich zakupu przeze mnie. Chce je teraz wystawić
    > na Allegro każdy z osobna. Czy muszę dodatkowo odprowadzać podatek skoro
    > już przy ich kupnie podatek został naliczony i posiadam wszelkie dowody
    > zakupu?

    jak wyrzuciesz ta czesc zdania z mysla o dalszej odsprzedazy to nie.

  • 14. Data: 2012-01-22 11:31:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    A wrote:
    > Dziękuję za odpowiedzi. Jako że do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze
    > trochę pozostało, mam nadzieję że do tego czasu uda mnie się założyć
    > działalność gospodarczą.

    Zakładać nie musisz. Ty już prowadzisz, tylko, że nie
    jest zarejestrowana. Ze wszystkimi konsekwencjami podatkowymi,
    a i ZUS pewnie się upomni o swoje.
    Nie wiem czy Ci klocków starczy,
    żeby oplacić wszystko :-)
    Ale skoro nie wyciągasz wniosków z tego
    co Ci wszyscy sugerują, to sobie płać.

  • 15. Data: 2012-01-22 11:31:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/22/2012 4:23 AM, A wrote:
    > Kupowałem je latami w sklepach detalicznych z myślą o późniejszej
    > odsprzedaży, ponieważ klocki wycofane z rynku po latach są bardzo
    > dochodowe pomyślałem że zainwestuję z myślą o późniejszej odsprzedaży.
    > Czyli w takim razie będę musiał założyć działalność gospodarczą?

    bedac zlosliwym powiedzialbym, ze raczej zaplacic kare i zus za
    prowadzenie dzialalnosci gospodarczej bez zgloszenia.

    bo to ze ty ja od kilku lat prowadzisz to w swietle twoich wypowiedzi
    raczej nie ma watpliwosci.

  • 16. Data: 2012-01-22 11:31:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2012 12:08, sqlwiel pisze:

    > polisę na życie. Kupuj dużo benzyny i dużo wódki.

    Nie zapominaj o papierosach! Zdaje się znów akcyzę podnoszą...

  • 17. Data: 2012-01-22 11:33:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/22/2012 5:02 AM, A wrote:
    > Dziękuję za odpowiedzi. Jako że do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze
    > trochę pozostało, mam nadzieję że do tego czasu uda mnie się założyć
    > działalność gospodarczą. Pozdrawiam

    ty naprawde nadajesz sie do przymusowego leczenia.

    nawet w podstawowce lepiej zdaja test z rozumienia tekstu czytanego.

  • 18. Data: 2012-01-22 11:50:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-22 12:08, sqlwiel pisze:

    > Śmiać się, czy płakać?
    >
    > A w końcu, co mnie to q. obchodzi? Więcej takich jak on, a moja
    > emerytura może będzie należycie rewaloryzowana :)

    Niestety nie. Dłużej będziemy czekać na bankructwo tej piramidy, a tym
    samym Ty i ja dłużej będziemy pływać w tym gównie.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2012-01-22 12:04:58
    Od: "jojo" <j...@w...pl>

    Chwila, chwila - kupując nieruchomość jako lokata kapitału (tak jak te
    klocki) też mam założyć działalność gospodarczą? A inwestujeesz w akcje,
    złoto - też masz działalność?
    Chyba jakiś obłęd...

    --
    jojo

  • 20. Data: 2012-01-22 12:05:25
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-22 13:04, jojo pisze:
    > Chwila, chwila - kupując nieruchomość jako lokata kapitału (tak jak te
    > klocki) też mam założyć działalność gospodarczą? A inwestujeesz w akcje,
    > złoto - też masz działalność?
    > Chyba jakiś obłęd...

    Utwierdzam się w przekonaniu, że to troll. Nie chce mi się sprawdzać po
    źródłach czy czasem nie Kolina.

    Ale trochę dobrego zrobił(a). Padło parę zdań, które parę osób przeczytało.

    --
    Tnx. sqlwiel