  • 21. Data: 2010-07-06 20:18:24
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marccco wrote:

    > Jeśli będzie trzeba, to pójdę do sądu. Choćby dla samej satysfakcji. Ale
    > nie mnie się to nie będzie opłacało, ale sprzedawcy, który ewentualnie
    > będzie chciał mnie oszukać. Nie mówiąc już o nadszarpniętej reputacji
    > tegoż sprzedawcy mówiąc delikatnie.

    aaaa przeeeeestań dziecinadę odstawiać.

  • 22. Data: 2010-07-06 20:22:38
    Od: Marccco <m...@n...com>

    W dniu 2010-07-06 21:14, witek pisze:

    > właśnie po to masz iść do sklepu. włączyć aparat, zrobić kilka
    > przykładowych zdjęć i zobaczyć czy spełnia twoje oczekiwania.
    >
    > kupowanie przez internet czegoś o czym się nie ma wyrobionego zdania to
    > głupota.

    Właśnie po to istnieje coś takiego jak sprzedaż na odległość, żebym nie
    musiał chodzić po sklepach :-) Nie tracić czasu na chodzenie po
    sklepach, kiedy ten sam towar mogę sobie zamówić i spokojnie sobie go
    sprawdzić. A, jeśli mi się nie spodoba - zwrócić :-)

  • 23. Data: 2010-07-06 20:23:19
    Od: Marccco <m...@n...com>

    W dniu 2010-07-06 21:15, witek pisze:

    > po to, żebyś w razie czego mógł się przez następne dwa alta bujać po
    > sądach.

    No, ale za to jaka satysfakcja z wygranej :-)

  • 24. Data: 2010-07-06 20:24:57
    Od: Marccco <m...@n...com>

    W dniu 2010-07-06 22:18, witek pisze:

    > aaaa przeeeeestań dziecinadę odstawiać.

    :-)

  • 25. Data: 2010-07-06 20:43:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marccco wrote:

> [...]
    > sklepach, kiedy ten sam towar mogę sobie zamówić i spokojnie sobie go
    > sprawdzić. A, jeśli mi się nie spodoba - zwrócić :-)

    taaa
    dopiero stracisz czas i na dodatek kasę.

  • 26. Data: 2010-07-06 20:50:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-06 20:08, Użytkownik castrol napisał:

    > To sprzedawca w zasadzie będzie musiał udowodnić.

    Sprzedawca odbierze przesyłkę i stwierdzi że aparat jest uszkodzony
    i nie odeśle pieniędzy, odeśle paczkę z uszkodzonym aparatem.
    To co będzie jeszcze musiał udowadniać ?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2010-07-06 20:53:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-06 22:23, Użytkownik Marccco napisał:

    > No, ale za to jaka satysfakcja z wygranej :-)

    Z jakiej wygranej, sprzedawca podmienia aparat z twojej przesyłki
    na uszkodzony lub go sam uszkadza. I teraz odpowiedz w jaki sposób
    mu to udowodnisz w sądzie lub udowodnisz że dostarczyłeś mu
    aparat sprawny ?

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2010-07-06 21:31:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.07.2010 22:53), RadoslawF wrote:

> [...]
    > na uszkodzony lub go sam uszkadza. I teraz odpowiedz w jaki sposób
    > mu to udowodnisz w sądzie lub udowodnisz że dostarczyłeś mu

    Pakować do paczki i nadawać w obecności notariusza?

    p. m.

  • 29. Data: 2010-07-06 21:56:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mvoicem wrote:

    > Pakować do paczki i nadawać w obecności notariusza?

    to już lepiej nie odsyłać.
    taniej wyjdzie.

  • 30. Data: 2010-07-06 22:04:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-06 23:56, Użytkownik witek napisał:

> [...]

    Notariusz raczej nie potwierdzi sprawności wysyłanego przedmiotu.

    > to już lepiej nie odsyłać.
    > taniej wyjdzie.

    Tyle że komuś zbraknie satysfakcji po wygranej sprawie. :-)