  • 1. Data: 2010-07-06 11:30:00
    Temat: umowa - zapis o nieważności aneksów ustnych itp
    Od: "Michał" <g...@p...pl>

    Witam,
    może dziwnie temat napisałem, ale - jest sobie umowa, wykonawca zobowiązał
    się do wykonania pewnych prac w jakimś terminie. W międzyczasie termin się
    przeciąga dość znacznie, przestał odbierać telefony itp. Ostatnio
    usłyszałem,że to z mojej winy się to przeciąga. Zastanawiam się czy nie
    wziąć innej firmy do skończenia prac. Teraz pytanie = w umowie jest zapis,
    że wszelkie dodatkowe ustalenia są ważne tylko w formie pisemnej. Czy tak
    jest faktycznie - żadne ustne ustalenia nie mają znaczenia? Czy to, że
    zleciłem mu dodatkowe rzeczy do zrobienie nie zawarte w umowie ( nie są
    zrobione, ale nie wiem czy nie przyjdzie za pół roku i nie powie, że są bo
    zamawiałem ) tak samo ew. przesunięcie terminu, jeśli ustnie umówiliśmy się
    na jakiś poślizg?
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2010-07-06 11:36:50
    Temat: Re: umowa - zapis o nieważności aneksów ustnych itp
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał pisze:
    \

> [...]
    > że wszelkie dodatkowe ustalenia są ważne tylko w formie pisemnej. Czy tak
    > jest faktycznie - żadne ustne ustalenia nie mają znaczenia? Czy to, że

    Czy jest dodane zaklęcie "pod rygorem nieważności"?

  • 3. Data: 2010-07-06 12:39:29
    Od: "Michał" <g...@p...pl>

    > Czy jest dodane zaklęcie "pod rygorem nieważności"?
    to muszę sprawdzić:)
    pozdrawiam