eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ? › Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!novia
    !nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Date: Tue, 06 Jul 2010 23:31:15 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
    Thunderbird/3.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny
    zwrot ?
    References: <i0vm79$jit$1@news.task.gda.pl> <i0vmmt$cl4$1@news.onet.pl>
    <i0vn4d$mli$1@news.task.gda.pl> <i0vngc$etv$1@news.onet.pl>
    <i0voam$q1o$1@news.task.gda.pl> <i0vod2$q1o$2@news.task.gda.pl>
    <i0vvbq$nt1$2@inews.gazeta.pl> <i103bb$kcv$2@news.task.gda.pl>
    <i1053d$lse$3@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <i1053d$lse$3@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <4c33a09a$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.108.104
    X-Trace: 1278451866 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2591 83.21.108.104:47269
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:645061
    [ ukryj nagłówki ]

    (06.07.2010 22:53), RadoslawF wrote:
    > Dnia 2010-07-06 22:23, Użytkownik Marccco napisał:
    >
    >>>> Po co jest w takim razie ten przepis (możliwość zwrotu towaru w ciągu
    >>>> 10 dni), skoro sugerujecie, że sprzedawcy mogą go nie przestrzegać?
    >>>>
    >>> po to, żebyś w razie czego mógł się przez następne dwa alta bujać po
    >>> sądach.
    >>
    >> No, ale za to jaka satysfakcja z wygranej :-)
    >
    > Z jakiej wygranej, sprzedawca podmienia aparat z twojej przesyłki
    > na uszkodzony lub go sam uszkadza. I teraz odpowiedz w jaki sposób
    > mu to udowodnisz w sądzie lub udowodnisz że dostarczyłeś mu
    > aparat sprawny ?

    Pakować do paczki i nadawać w obecności notariusza?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1