  • Data: 2003-08-29 16:25:32
    Temat: Sprzedaz dzialki a wplata na konto
    Od: "PePe_M" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W najblizszym czasie zamierzam sprzedac dzialke, jednak klient zastrzegl
    sobie, ze wolalby pieniadze przelac na konto po finalizacji umowy u
    notariusza a nie wiezc walizki pieniedzy przez pol polski. I mam w zwiazku z
    tym pytanie: czy w umowie notarialnej moze pojawic sie zapis, ze
    wlascicielem dzialki zostaje pan x po wplynieciu pieniedzy na moje konto do
    3 dni. A moze weksel??

    Z gory dziekuje za pomoc

    --
    PePe_M '-= washi#o2.pl -='
    "Miłość jest kombinacją podziwu, szacunku i namiętności"