eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż drukarki › Sprzedaż drukarki
  • Data: 2006-12-28 08:20:52
    Temat: Sprzedaż drukarki
    Od: "Aro1979" <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sytuacja prawdziwa. Klient kupuje drukarke igłową z roczną gwarancją
    producenta. Po kilku dniach pracy na niej stwierdza ze drukarka nagle
    zepsuła się.
    Odadaje ją do sklepu gdzie kupił i żąda zwrotu pieniędzy za tą druakrkę.
    Sklep odsyła do producenta wadliwą drukarkę, która faktycznie okazuje się
    zepsuta.
    Serwis reperuje drukarkę (informacja - naprawa) no ale klient nie chce już
    tej drukarki i strasząc sądem żąda zwrotu gotówki za drukarkę, tweirdząc że
    oni uzywanej drukarki nie chcą. Czy sklep ma prawo po prostu oddać drukarkę
    naprawioną klientowi i zapomnieć o całej sprawie czy w grę wchodzi tylko
    zwrot gotówki. Klient kupił drukakrę do działalności gospodarczej. Przy
    klientach nazwał sprzedawcę złodziejem. Działo się to przy świadkach. Co
    robić? Kto ma jakie prawa? kupujący drukakrę nie ma żadnej informacji na
    piśmie o dacei oddania drukarki do sklepu anie generalnie nie ma żadnego
    potweirdzenia że ta drukarka stoi w sklepie (bo kupujący nie chce jej
    odebrać po naprawie)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.12.06 09:13 Igor
  • 28.12.06 17:31 leon

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1