    From: "Darek_s" <darek_s1.wytnij@poczta .onet .pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzeciw do nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Date: Wed, 18 Jul 2007 14:46:14 +0200

    Witam
    Dostałem z Sądu nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym. Sprawę wytoczyła
    firma od której kupowałem towar na odroczony termin płatności. Niektóre
    faktury się przeterminowały. Przestałem brać od nich towar bo znalazłem
    tańszego dostawcę. Za karę skierowali sprawę do Sądu bez jakiegokolwiek
    wezwania do zapłaty. Twierdzą, że jedno wezwanie wysłali ale wrócił zwrot.
    Czy mogę złożyć sprzeciw w związku z niedoręczeniem wezwania do zapłaty?
    Jeśli tak to sprzeciw ma dotyczyć kosztów sądowych czy odrzucenia wniosku w
    całości? Nie mam problemu finansowego z zapłaceniem zaległych faktur.
    Zadłużenie powstało w wyniku mojego zaniedbania w rozrachunkach, a te z
    kolei powstały z ważnych przyczyn rodzinnych.

    Pozdrawiam
    Darek