  • Data: 2007-07-18 17:24:14
    Temat: Re: Sprzeciw do nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Od: "Zibi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam
    >
    > jedno pytanko - czy pozew został złożony po 20.03.2007r.? musiałbyś to
    > ustalić w sądzie telefonicznie podając sygnaturę akt, względnie udac się
    > tam osobiście; data ta wyznacza wejście w życie nowych przepisów odnośnie
    > postępowania w sprawach gospodarczych, w tym w szczególności obowiązków
    > powoda załączenia wezwania do dobrowolnego spełniania świadczenia wraz z
    > dowodem doręczenia - jeżeli takiego wezwania wraz z dowodem doręczenia
    > brak następuje zwrot pisma;
    > jednak zanim ci odpowiem na wszystkie wątpliwości, napisz kiedy firma
> [...]
    a mógłbyś dać linka, który precyzuje to zagadnienie? szczegolnie interesuje
    mnie ile razy nalezy wysylać wezwanie ( 1 raz czy dwa razy np. wezwanie i
    ostateczne wezwanie do zapłaty) i czy wystarczy sam polecony czy polecony
    ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru ( wtedy widać dokładnie kiedy klient
    odebrał wezwanie).

    z.