  • 1. Data: 2009-03-01 19:01:20
    Temat: Sprowadzenie lekow z USA bez recepty
    Od: " Pawelb" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam, chcialbym sie zapytac o legalnosc sprowadzenia z USA lekow, ktore tam
    nie potrzebuja recepty do Polski gdzie recepta jest juz wymagana.
    Czy paczka przejdzie w przypadku oclenia, czy moga mnie spotkac jakies
    nieprzyjemnosci. Leki sa oryginalne, nie zamierzam takze sprowadzac duzej
    liczby, jedynie na wlasny uzytek.

  • 2. Data: 2009-03-01 19:14:54
    Temat: Re: Sprowadzenie lekow z USA bez recepty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Pawelb" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy paczka przejdzie w przypadku oclenia, czy moga mnie spotkac jakies
    > nieprzyjemnosci. Leki sa oryginalne, nie zamierzam takze sprowadzac duzej

    O ile to nie narkotyki lub psychotropy, to moim zdaniem celnicy nie powinni
    się czepiać w rozsądnych ilościach. W Polsce reglamentowana jest sprzedaż
    leków, nie zaś ich posiadanie.

  • 3. Data: 2009-03-01 19:32:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > O ile to nie narkotyki lub psychotropy, to moim zdaniem celnicy nie
    > powinni się czepiać w rozsądnych ilościach. W Polsce reglamentowana jest

    Przy czym "rozsądna ilość" to 5 najmniejszych opakowań danego leku
    dostepnych w danym kraju przeznaczone na potrzeby własne.
    Każda większa ilość wymaga już zezwolenia.

  • 4. Data: 2009-03-01 19:44:46
    Od: "Pawelb" <k...@W...gazeta.pl>

    Antydepresanty zaliczaja sie do psychotropow.
    Wiec ich nie moge nawet w najmniejszej ilosci sprowadzic ?

  • 5. Data: 2009-03-01 21:28:40
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Pawelb napisał:
    > Antydepresanty zaliczaja sie do psychotropow.
    > Wiec ich nie moge nawet w najmniejszej ilosci sprowadzic ?

    do psychotropów pod szczegolnym nadzorze zaliczaja sie wymienone w
    związku z ustawą o przeciwdziałaniu narkomani

    grupy od I do IV , N i P

    pogoglaj to znajdziesz spis