  • 11. Data: 2006-10-29 20:47:11
    Temat: Re: Sprawa zameldowania
    Od: i...@w...pl

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > To dość późno pytasz.
    Bo późno pojawiły się wątpliwości. Dotąd myślałam, że sprawa
    jest prosta: jestem współwłaścicielem, więc mam tytuł prawny,
    idę i się melduję.
    > Szukajcie, a znajdziecie. Było. Tutaj. Wielokrotnie. Powtarzanie tego
    > samego po raz n-ty ma IMO niewielki sens.
    Właściwie to sam temat sie pojawiał w odmianach, ale zawsze
    chodziło o zameldowanie osób trzecich, tj. nie współwłaścicieli.
    A ja jestem współwłaścicielką. To jak: sama wyrażam zgodę na
    zameldowanie siebie, czy muszę mieć zgodę pozostałych
    współwłaścicieli - osób z gruntu mi nieprzychylnych? Bo jak się
    już wymelduję z poprzedniego miejsca zamieszkania, to mogę bez
    meldunku zostać?
    Jeśli coś wiesz konstruktywnego, to pomóż, a jeśli tylko chcesz
    pogrozić paluszkiem, to dziękuję, ale też niepotrzebnie zajmujesz
    miejsce.

  • 12. Data: 2006-10-29 21:25:36
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    i...@w...pl wrote:
    > sama wyrażam zgodę na
    > zameldowanie siebie, czy muszę mieć zgodę pozostałych
    > współwłaścicieli
    > [...]
    > Jeśli coś wiesz konstruktywnego, to pomóż,

    groups.google.com, wpisujesz nr "zameldowanie bez zgody" i otrzymujesz
    szczegółowe opracowanie na temat konieczności uzyskiwania
    _czyjejkolwiek_ zgody na zameldowanie się przez _kogokolwiek_, wraz z
    nazwą ustawy i numerem artykułu, z którego to wynika.

    Nie ma za co.

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-10-29 21:41:20
    Od: i...@w...pl

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > groups.google.com, wpisujesz nr "zameldowanie bez zgody" i otrzymujesz
    ...tylko ostatni Twój post. Nie wierzysz? Spróbuj.
    Ale pomogłeś - powinszować.

  • 14. Data: 2006-10-29 22:23:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    i...@w...pl wrote:

    > A ja jestem współwłaścicielką. To jak: sama wyrażam zgodę na
    > zameldowanie siebie, czy muszę mieć zgodę pozostałych
    > współwłaścicieli - osób z gruntu mi nieprzychylnych? Bo jak się

    Aaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!

    Ludzie! Analfabetyzm funkcjonalny was dopadł?

    Przecież wyraźnie piszę (i to w bieżącym wątku!) - nie jest potrzebna
    niczyja ZGODA. Potrzebne jest _najwyżej_ POŚWIADCZENIE przez osobę
    posiadającą JAKIKOLWIEK tytuł prawny do lokalu (własność, współwłasność,
    umowa najmu, spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu), że osoba
    meldowana pod danym adresem mieszka.

    Dotarło, czy nadal za trudne?

  • 15. Data: 2006-10-29 23:48:03
    Od: i...@w...pl

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > posiadającą JAKIKOLWIEK tytuł prawny do lokalu (własność, współwłasność,
    > umowa najmu, spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu), że osoba
    Widzę, ze do Ciebie nadal nie dociera, o co mi chodzi; uparłeś się
    na to POŚWIADCZENIE, niech będzie. Ale czy tą osobą
    poświadczającą moje zamieszkanie mogę być JA sama, czy musi to
    być ktoś inny - nie daj Boże pozostali współwłaściciele??? Pani
    urzędniczka może być "wewnętrznie przekonana", że np. muszą to
    być WSZYSCY pozostali współwłaściciele i muszę mieć wykładnię,
    która by ją z tego błędnego przekonania wyprowadziła, bo z
    urzędasami rzadko można wygrać, jak się ma tylko SWOJE "wewnetrzne
    przekonanie" w odwodzie...

  • 16. Data: 2006-10-29 23:49:25
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <i...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    A ja jestem współwłaścicielką.

    Masz akt notarialny?
    To weź go ze sobą, idź do urzędu pokaż paniom, powiedz, że tam mieszkasz i
    chcesz się zameldować.
    Koniec kropka.
    A reszta jak ci napisali. Poproś kierownika, wytłumacz mu, że jak cię nie
    zamelduje, to złożysz mu ten wniosek na piśmie i będzie miał ciężki orzech
    do zgryzienia jak ci odmowę uzasadnić.

  • 17. Data: 2006-10-30 00:04:34
    Od: i...@w...pl

    witek napisał(a):
> [...]
    > Poproś kierownika, wytłumacz mu, że jak cię nie
    > zamelduje, to złożysz mu ten wniosek na piśmie i będzie miał ciężki orzech
    Taki miałam zamiar od początku, tyle że i tak mam obawy, ponieważ
    pół Urzędu Gminy to rodzina żony jednego z "pozostałych
    współwłaścicieli" i sam rozumiesz, że muszę naszykować sobie
    wszelkie argumenty, łącznie z kluczami do pomieszczeń w ww.
    nieruchomości, które oczywiście mam - cały pęk... No i napisałam
    sobie parę pisemek - tak, na różne ewentualności. Idę jutro.
    Napiszę, jak było. Może to komuś kiedyś w czymś pomoże.
    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2006-10-30 00:17:15
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <i...@w...pl> wrote in message
    s.com...

    witek napisał(a):
> [...]
    sobie parę pisemek - tak, na różne ewentualności. Idę jutro.
    Napiszę, jak było. Może to komuś kiedyś w czymś pomoże.

    Ale ich szefostwo już pewnie rodziną nie jest i raczej nie będą mieli ochoty
    podkładać własnego tyłka.
    Ważne jest abyś faktycznie mieszkała w miejscu, w którym chcesz się
    zamledować.

  • 19. Data: 2006-10-30 19:01:55
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    i...@w...pl wrote:
    > ....tylko ostatni Twój post. Nie wierzysz? Spróbuj.

    Spróbuj bez cudzysłowiu.

    -------------------+
    -------------------+

  • 20. Data: 2006-10-30 19:05:13
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    i...@w...pl wrote:
    > Pani
    > urzędniczka może być "wewnętrznie przekonana", że np. muszą to
    > być WSZYSCY pozostali współwłaściciele i muszę mieć wykładnię,
    > która by ją z tego błędnego przekonania wyprowadziła,

    Temat tego która strona postępowania administracyjnego musi mieć
    wykładnię i jak postępować z "wewnętrznie przekonanymi" urzędnikami też
    już się tu przewijał. Również w ciągu ostatnich kilkudziesięciu godzin.