  • 101. Data: 2008-06-04 06:10:55
    Temat: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Bzdura. Kupilem wraz z zawartoscia.

    W sensie prawnym nie jest to bzdura... Kupiłeś prawo do użytkowania
    utworu na warunkach określonych w Licencji ;P

    j.

  • 102. Data: 2008-06-04 07:26:04
    Od: Any User <u...@a...pl>

    Tzn. tak Ci się tylko wydaje. Napisz to p...@b...org, oni Ci wyjaśnią.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 103. Data: 2008-06-04 07:28:02
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia 4 Jun 2008 08:10:55 +0200, januszek napisał(a):

    > W sensie prawnym nie jest to bzdura... Kupiłeś prawo do użytkowania
    > utworu na warunkach określonych w Licencji ;P

    Przedwczoraj kupowalem 2 plyty w mpiku. Zadnej licencji nie dostalem, ani
    nie podpisywalem. Na paragonie tez nie ma takiej pozycji.
    Po prostu kupilem plyte z muzyka.

    --
    KRZYZAK

  • 104. Data: 2008-06-04 07:32:22
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Przedwczoraj kupowalem 2 plyty w mpiku. Zadnej licencji nie dostalem, ani
    > nie podpisywalem. Na paragonie tez nie ma takiej pozycji.
    > Po prostu kupilem plyte z muzyka.

    To się dobrze przyjrzyj płycie, czy na jej obrzeżu nie ma takiego
    malutkiego napisiku o prawach zastrzeżonych itd. I okładce też się
    dobrze przyjrzyj z każdej strony - też tam będzie podobny.

    Jest takie powiedzenie, którego jestem gorącym fanem: "nieznajomość
    prawa nie zwalnia z odpowiedzialności".

  • 105. Data: 2008-06-04 07:34:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Przedwczoraj kupowalem 2 plyty w mpiku. Zadnej licencji nie dostalem, ani
    > nie podpisywalem. Na paragonie tez nie ma takiej pozycji.
    > Po prostu kupilem plyte z muzyka.

    No i? ;)

    j.

  • 106. Data: 2008-06-04 08:02:51
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 04 Jun 2008 09:28:02 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Przedwczoraj kupowalem 2 plyty w mpiku. Zadnej licencji nie dostalem,
    > ani nie podpisywalem. Na paragonie tez nie ma takiej pozycji. Po prostu
    > kupilem plyte z muzyka.

    Ale po co zaczynasz popadać w trollowanie? Przecież wiesz jak jest i
    takie zapieranie się nic nie zmieni. Wiesz, że w świetle naszego prawa
    utworu nie możesz 'kupić', możesz albo nabyć autorskie prawa majątkowe do
    niego, albo może zostać Tobie udzielona licencja na korzystanie z utworu,
    na warunkach określonych przez osobę uprawnioną.

    Możemy o tym rozmawiać, ale z faktami nie ma co walczyć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 107. Data: 2008-06-04 08:09:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia 4 Jun 2008 09:34:17 +0200, januszek napisał(a):

    > No i? ;)

    No i kupilem plyte z muzyka, a nie jakies tam prawo do sluchania, czy
    licencje.

    --
    KRZYZAK

  • 108. Data: 2008-06-04 08:17:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Wed, 04 Jun 2008 09:32:22 +0200, Any User napisał(a):

    > To się dobrze przyjrzyj płycie, czy na jej obrzeżu nie ma takiego
    > malutkiego napisiku o prawach zastrzeżonych itd.

    Pobozne zyczenia sprzedajacego mnie nie interesuja.
    Na mlotku Stanleya moze byc napisane, ze moze byc uzywany wylacznie do
    wbijania gwozdzi Stanleya, co nie znaczy ze mam sie do tego stosowac.

    --
    KRZYZAK

  • 109. Data: 2008-06-04 08:25:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Wed, 04 Jun 2008 09:26:04 +0200, Any User napisał(a):

    > Tzn. tak Ci się tylko wydaje. Napisz to p...@b...org, oni Ci wyjaśnią.

    Nic mi sie nie wydaje. Za to Ty bredzisz.

    --
    KRZYZAK

  • 110. Data: 2008-06-04 08:26:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    > No i kupilem plyte z muzyka, a nie jakies tam prawo do sluchania, czy
    > licencje.

    Niestety, tak Ci się tylko wydaje ;) Przy czym takie tłumaczenie zahacza
    już o zakres, w którym dyskutować się nie da bo i nie ma z kim ;)

    j.