  • Data: 2006-03-04 00:38:22
    Temat: Sprawa Adriana!!!
    Od: "tootaatoo" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To jest sluchajcie tragedia ze sad przyznaje prawa do opieki opiekunce,ktora
    przetrzymuje u siebie dziecko,ograniczajac mozliwosc kontaktu z mama
    Jakas paranoja bo moim zdaniem powinno sie ta opiekunke zamknac w zakladzie
    psychiatrycznym za to co zrobila,dostawala kase jako opiekunka,pozniej
    dostawala kase jako rodzina zastepcza,a widac po niej ze troszke patologie
    ma wyryta na twarzy,zapragnela sobie na starosc miec dziecko i zabrala
    dziecko matce i jeszcze sad pieczecia ta przyklepal!!!
    Skandal na maxa juz nie wspomne o tym ze wstretna,oblesna baba kazala
    zwracac sie malemu dziecku do siebie mamo!!!-normalnie podziwiam ta mame bo
    ja bym sie nie bawil w zadne sady tylko samodzielnie sie rozprawil z taka
    opiekunka ktora zyla w moim domu za moje pieniadze,zamiast pieluchy zmieniac
    to milosci sie babie na starosc do dziecka zachcialo.Powinno sie ja oskarzyc
    za to ze mlodemu dziecku zrobila sieczke z mozgu i pczyczynila sie do
    tragedii rodzinnej bo nie wolno jej bylo nigdy w zyciu mowic do siebie mamo
    Normalnie az bym ja chetnie w dupe kopnal!!!