  • Data: 2006-03-04 10:55:40
    Temat: Re: Sprawa Adriana!!!
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz napisał(a):
    > A możesz więcej szczegółów? Bo z twojej opowieści domniemuję, że np., matka
    > się prostytuuje, a ojciec pije, a w chwilach abstynencji produkuje na
    > newsach. Opiekunka jako jedyna jest zainteresowana opieką i wychowaniem
    > biednego i zaniedbanego dziecka. A jak przychodzi do rozprawy sądowej, to
    > "kochający" rodzice przypominają sobie, że mają dziecko i poruszają niebo i
    > ziemię w w imię "miłości rodzicielskiej".
    >
    > --
    > Lukasz
    > N 50 05' 04"
    > E 19 53' 43"

    sprawa wygladala tak, ze matka zatrudnila opiekunke do dziecka, po
    jakims czasie dziecko zaczelo mowic do opiekunki "mamo" (co chyba bylo
    przekroczeniem obowiazkow opiekunki), ale dziecko i tak nie wie co to
    znaczy, wiec to nie ma większego znaczenia. Gorzej, bo po pewnym czasie
    sie okazalo, ze dziecko jest zzyte bardzo z opiekunka i ja kocha bo
    tylko ona sie tym dzieckiem zajmuje, a z matka kontakt dziecka byl
    minimalny. Potem - podobno, tak mowila matka w telewizji - opiekunka
    porwala dziecko i nie chciala oddac, no i sprawa trafila do sadu, ktory
    stwierdzil, ze dziecko traktuje opiekunke jak matke i jest z nia bardzo
    zzyte, a matka zaniedbywala kontakty z dzieckiem.

    To tyle jesli chodzi o fakty, chyba niczego nie przekrecilem