  • Data: 2004-12-02 21:17:23
    Temat: Spolka z oo, pracownik, wlasciciel, czlonek zarzadu
    Od: "Marek Z." <m...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w temacie: wlasciciel w 20%, czlonek zarzadu, pracownik zgodnie z umowa
    o prace, firma nie placi wynagrodzenia, mam pieniadze wlozone w rachunki
    (ok.35.000) ktorych mi drugi z czlonkow zarzadu blokuje, czy ja moge
    wystapic o upadlosc, lub do sadu przeznaczajac moje wierzytelnosci na
    dokapitalizacje (do obowiazujacego kapitalu 50.000 zl, bo reszta wspolnkow
    nie chce.
    Poradzcie cos sensownego
    pozdrawiam
    Marek