  • Data: 2004-12-02 21:23:01
    Temat: Re: Spolka z oo, pracownik, wlasciciel, czlonek zarzadu
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek Z. napisał:

    > lub do sadu przeznaczajac moje wierzytelnosci na
    > dokapitalizacje (do obowiazujacego kapitalu 50.000 zl, bo reszta wspolnkow
    > nie chce.

    Jak reszta wspolnikow nie chce, a nie masz wiekoszosci (rozumiem, ze nie
    masz) to sie nie zwiekszy kapitalu.

    Za to jak jest np trzech wspolnikow i dwoch sie dogada to w latwy sposob
    mozna wywalic tego trzeciego ze spolki, wlasnie podwyzszajac kapital.
    Ale to juz inna historia ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos