    From: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spółdzielnia Mieszkaniowa a rozliczenie wody
    Date: Sat, 2 Feb 2008 23:40:30 +0100

    Witam
    Mam wodomierze i na podstawie ich wskazań rozliczam się ze SM.
    Tymczasem otrzymałem pismo:
    "SM uprzejmie informuje, ze w wyniku porownania
    odczytow wodomierzy glownych znajdujacych sie w blokach z rozliczeniem
    indywidualnym wodomierzy znajdujacych sie w panstwa mieszkaniach i
    obciazeniami ryczaltowymi mieszkan nieposiadajacych wodomierzy NIEDOBOR Z
    TYTULU ZUZYCIA ZIMNEJ WODY za rok 2007 wynosi: 9.82 zl na osobe t.j. w
    Panstwa przypadku kwota: 29.46 zl
    /decyzja zarzadu z dn. 19.12.2007r./ Wyzej wymieniona kwote nalezy doplacic
    przy oplacie czynszu za miesiac II/2008r.
    zarzad SM".

    Czy to nie bezprawie ? Czy niedoszacowanie ryczałtu albo niesprawna
    instalacja poza moim mieszkaniem powinna mnie interesować ? To przecież
    problem SM.
    Co wogóle się dzieje, jeśli nie jestem członkiem SM, tylko mam mieszkanie
    własnościowe na jej obszarze (tzn. kupiłem mieszkanie własnościowe ale nie
    zostałem członkiem SM).

    Piotrek