  • Data: 2004-08-19 12:30:00
    Temat: Spadek
    Od: "ENPiotr" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Moze zaczne od ''przeprosin'' jezeli podobny temat znajduje sie
    w archiwum a ja go przeoczylem

    Nie jestem prawnikiem i nie znam sie na prawie dlatego
    prosiłabym Was o pomoc
    Sprawa wygląda następująco:

    Chodzi o dosyc spory spadek mojego dziadka
    Dziadek zmarl w latach 80-tych i prawdopodobnie nie zostawiajac
    testamentu
    Spadkobiercy do podzialu to:
    babcia,dwie siostry, brat i ojciec
    (Ojciec nigdy nas nie wtajemniczal w sprawy spadkowe)
    Ojciec zmarl 6-lat temu
    a z tego co sie orientuje to spadek zostal podzielony
    jeszcze za zycia ojca ktory z tego spadku nie dostal NIC !

    1.) W jaki sposob ow rodzinka ( tzn. babcia,brat i dwie siostry)
    mogli zrobic podzial spadku pomijajac w tym podziale ojca
    (przeciez ojciec byl synem dziadka)

    2.) Gdzie moge szukac dokumentow w jaki sposob i na jakich zasadach
    zostal podzielony spadek dziadka i ewentualnie
    komu mozna zlecic taka sprawe

    3.) Zakladajac ze zaistnialo przestepstwo , czy moglbym sprawe
    podzialu spadku odkrecic
    (jestem synem ojca ktorego pominieto w podziale spadku)

    Bede bardzo widzieczny za pomoc i wszelkie uwagi
    Piotr