  • Data: 2003-10-31 12:29:36
    Temat: Sp. cywilna, długi a sp z.o.o.
    Od: "DAREK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie, dosc realne, jest sobie spółka cywilna, są długi, niekoniecznie
    wyroki sądowe, ale być może, że jakis wierzyciel cos juz złożył do sądu.
    Z drugiej reki wiem, że istnieje mozliwosc przejscia ze sp. cywilnej na z.o.o
    i na tej podstawie przejecie dlugow i majatku sp. cywilnej przez spolkę z.o.o.

    Czy powyzsze jest to mozliwe? a jesli tak to czy w tym przypadku za dlugi
    powstale przez spolke cywilna odpowiada sie jak w spolce cywilnej czyli calym
    majatkiem wspolnikow czy tez te dlugi beda juz dlugami okreslonymi prawem
    wlasciwym dla sp. z.o.o?

    DAREK