  • Data: 2005-08-08 09:30:02
    Temat: Śmierdząca sprawa :)
    Od: "Leszek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam na wsi i mam sąsiada, który posiada kilka koników. Wszystko byłoby
    ładnie, pięknie gdyby nie to, że gość składuje obornik tych koników tuż obok
    mojego płotu, tzn. ściśle mówiąc przy granicy. Oczywiście zapachy płyną
    niesamowite. Czy w jakiś sposób można nakazać sąsiadowi aby zmienił miejsce
    składowania tego pachnidła? W normalny sposób niestety nie mogę rozmawiać z
    sąsiadem, dlatego też szukam drogi prawnej. Gdzie szukać informacji na ten
    temat? Za wszelkie informacje z góry dziękuję.