  • Data: 2005-08-09 12:04:15
    Temat: Re: Śmierdząca sprawa :)
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dd8bfo$4pe$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Leszek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > byłoby
    > obok
    > miejsce

    > Masz pewną możliwość dochodzic swoich praw na mocy Kodeksu Cywilnego, -
    > patrz np. art. 144, z przywołaniem art 222 par 2.
    > (nie jestem prawnikiem)
    >
    >WITAM
    WSKAZANE WYŻEJ ARTYKUŁY NIE MAJĄ NIC WSPÓLONEGO Z PRZEDMIOTOWYM ZAGADNIEM
    W tym przypadku mogłyby ewentulanie wchodzić unormowania
    sanitarno-epidemiologiczne będące w gestii Powiatowej Stacji sanitarno
    epidemiologicznej.
    Ty zapewne nie masz nic -stąd frustracja. Od wieków wieś zajmowała się
    hodowlą gdyż jest do tego przeznaczona Nie ma nic gorszego jak nabycie
    manier pańskich przez mieszkańca wsi , który zapomina swoich korzeni -
    szkoda słow./ostatnia wypowiedż dot. użytkownika Leszka/.
    KK