  • 231. Data: 2013-06-27 13:20:30
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-26 19:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Idealista...

    > Naprawde nie widzisz trzeciego rozwiazania?
    > Nie wiesz, co Macki z Dupki wieliej robią np. ze zuzytym olejem...?

    Wylewają na niczyj (państwowy) teren. Rozwiązaniem jest pozbawienie
    państwa terenów.

    --
    Liwiusz

  • 232. Data: 2013-06-27 14:23:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-06-27, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Powiedzmy, że na osiedlu jest 300 mieszkań (tak jest u mnie). Każde
    > zapłaci 5 zł i jest 1500 zł na pracownika do sortowania. To będzie i tak
    > taniej niż dopłata 15 zł za śmieci nieposortowane.

    Mieszkań jak mieszkań. Opłata jest od osoby, więc sumaryczne oszczędności
    wspólnoty/spółdzielni będą większe. Pomysł na biznes jest. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 233. Data: 2013-06-27 15:13:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Wylewają na niczyj (państwowy) teren. Rozwiązaniem jest pozbawienie
    > państwa terenów.

    ?
    To chyba nie ma znaczenia, gdzie rozlewaja, prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 234. Data: 2013-06-27 15:15:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mlodz wrote:

    > Gdybym dzisiaj był pierwszy raz w internecie, to pewnie bym się zdziwił,
    > że właśnie poznałem człowieka, który lepiej zna sytuację w lokalnym MZK
    > od kierownika tego zakładu.

    czy jeden przypadek stanowi o ogole?.
    tak, ale tylko w przypadku jednego kierownika lokalnego MZK, ktory nie
    jest po razy pierwszy w internecie i wie lepiej jak jest ogolnie,
    szczegolnie w duzych metropoliach.

  • 235. Data: 2013-06-27 15:18:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin N wrote:

    > No i moje pytanie. Czy to jest zgodne z Konstytucją? Odpowiadam
    > finansowo za obcą osobę?

    Z konstytucja bedzie niezgodne dopiero jak TK tak orzeknie.
    A TK nie orzeknie, bo to juz nie pierwszyr az kiedy TK orzeka bzdury
    byleby tylko nie szkodzil rzadowi.

    Jak dla mnie takie postawienie sprawy
    > dyskwalifikuje cały pomysł i ustawa powinna trafić do kosza.

    No nareszcie.

  • 236. Data: 2013-06-27 15:20:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin N wrote:

    > To wcale nie jest taki głupi pomysł.
    > Wywalamy niesortowane, ale zatrudniamy sortownika. Okaże się, że to
    > wyjdzie taniej od tych całych systemów sortowania na wysypiskach.

    ale musialbys spelnic tyle warunkow, zebys mogl legalnie sortowac
    smieci, ze nie dasz rady. Duze firmy tez nie daja rady.

    > No i bezrobocie też spadnie.

    N/A

    > Powiedzmy, że na osiedlu jest 300 mieszkań (tak jest u mnie). Każde
    > zapłaci 5 zł i jest 1500 zł na pracownika do sortowania. To będzie i tak
    > taniej niż dopłata 15 zł za śmieci nieposortowane.

    j.w.
    sortownia smieci wymaga tak kosmicznych pozwolen ze nikt wam ich nie da.

  • 237. Data: 2013-06-27 15:58:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-27 15:13, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > ?
    > To chyba nie ma znaczenia, gdzie rozlewaja, prawda?

    Dla kogo nie ma znaczenia? Dla właściciela terenu właśnie ma znaczenie.
    Zresztą nie rozumiem sensu tego pytania.

    --
    Liwiusz

  • 238. Data: 2013-06-27 16:26:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-06-27, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > j.w.
    > sortownia smieci wymaga tak kosmicznych pozwolen ze nikt wam ich nie da.

    Tam sortowanie. Porządkowanie terenów wspólnotowych/spółdzielnianych. O. :D

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 239. Data: 2013-06-27 16:55:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > On 2013-06-27, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tam sortowanie. Porządkowanie terenów wspólnotowych/spółdzielnianych. O. :D

    Otóż to. Chyba, że taki sortownik, to jeden z zawodów korporacyjnych
    wymagających 20 koncesji i państwowych egzaminów. To trzeba poczekać, aż
    go Gowin "uwolni".

    --
    MN

  • 240. Data: 2013-06-27 16:56:17