  • 11. Data: 2011-09-09 18:03:57
    Temat: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "to"

    > Powbijać w nie szpilki i odmówić zaklęcia voodoo.

    > Żadna i na żadnej. Ew. możesz wytoczyć sprawę cywilną, którą przegrasz.

    > A jakiś przepis tego zabrania?

    Jak to niedobrze pisac na jakis temat nie majac o tym pojecia.
    Nastepnym razem zastanow sie dobrze jesli taka czynnosc
    nie wykracza oczywiscie poza twoje mozliwosci intelektualne.
    AM

  • 12. Data: 2011-09-09 18:06:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Hades

    > Jak to niedobrze pisac na jakis temat nie majac o tym pojecia. Nastepnym
    > razem zastanow sie dobrze jesli taka czynnosc nie wykracza oczywiscie
    > poza twoje mozliwosci intelektualne. AM

    Często konwersujesz sam ze sobą?

  • 13. Data: 2011-09-09 18:08:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Twat" <n...@o...pl> napisał

    > Co mogę zrobić mając zdjęcie i numer samochodu rejestracyjnego osoby
    > która podjeżdża pod osiedlowy śmietnik i wyrzuca swoje wiejskie
    > śmieci?

    W czym ci to przeszkadza?

    > Jaka szansa ukarania i na jakiej podstawie ?
    >
    > Płacimy za wywóz śmieci a takie buraki podmiejskie mieszkające w
    > willach z super samochodami oszczędzają nawet na śmieciach i
    > podrzucają je na osiedlowe wysypiska.

    A tobie żal d4 ściska, że nie masz willi i samochodu.

  • 14. Data: 2011-09-09 18:12:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Hades napisał(a):
    > Jestes w mylnym bledzie. Podrzucanie swoich smieci jest wykroczeniem
    > i jako takie jest karalne.
    ROTFL
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2011-09-09 18:12:23
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.09.2011 20:01, to wrote:
    > begin tomek

    > Przecież wyrzucił śmieci do śmietnika, więc niby za co kara? Jest jakiś
    > obowiązek robienia dochodzenia do kogo należy dany śmietnik przed
    > wrzuceniem doń śmieci? Niech go sobie Twat zamknie na klucz, jak jest
    > tylko jego i po sprawie.

    Nie ma zezwolenia na transport odpadów i pozbywa się odpadów wbrew
    przepisom - przekazuje odpady osobie nieuprawnionej.

    Przy czym do śmieci komunalnych będzie też miała zastosowanie ustawa o
    porzadku i czystości w gminiach
    (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU199613
    20622) i nie dam
    głowy że jej przepisy karne nie mają tutaj pierwszeństwa - chociaż
    możliwe że można dostać i grzywnę za wykroczenie i karę administracyjną.

    Tomek

  • 16. Data: 2011-09-09 18:12:39
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Weź nie przesadzaj.
    Sam miałem przypadek, jak napadł na mnie emeryt-społecznik, bo
    wyrzucałem śmieci z auta do osiedlowego śmietnika (w ilości pół
    reklamówki z Tesco). W okolicy nie było żadnego kosza na śmieci.
    Skąd wiesz, że ten ktoś wywozi tam własne śmieci? Każdy musi mieć
    śmietnik i Straż Wiejska to raz do roku sprawdza, przynajmniej u mnie.
    Nie bardzo widzę, jaki miałby sens wożenia śmieci po osiedlach, zamiast
    wywalenia ich do własnego śmietnika. No chyba, że wywoził poćwiartowane
    zwłoki kogoś, kto namawiał do wybijania szyb w samochodach ;-)
    Jacek

  • 17. Data: 2011-09-09 18:13:55
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.09.2011 20:01, to wrote:
    > begin Hades

    > Podaj podstawę prawną. :D

    Art. 10 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości gminach + przepisy z
    ustawy o odpadach które podałem wczesniej.

    Tomek

  • 18. Data: 2011-09-09 18:15:39
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.09.2011 20:12, Jacek wrote:

    > Nie bardzo widzę, jaki miałby sens wożenia śmieci po osiedlach, zamiast
    > wywalenia ich do własnego śmietnika. No chyba, że wywoził poćwiartowane
    > zwłoki kogoś, kto namawiał do wybijania szyb w samochodach ;-)

    A ja akurat sens widzę bo w mieścinie w której kiedyś mieszkałem
    osiedlowe kosze były zapchane workami na śmieci ;)

    Więc jeśli wspólnota zamawia sobie obiór odpadów a ktoś się dokłada do
    puli, to nie widzę powodu żeby z tym nie walczyć.

    Tomek

  • 19. Data: 2011-09-09 18:16:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tomek

    > Nie ma zezwolenia na transport odpadów i pozbywa się odpadów wbrew
    > przepisom - przekazuje odpady osobie nieuprawnionej.

    Kosz na śmieci to osoba nieuprawniona? Piłeś? Jak wyrzucę papierek po
    cukierku do kosza przy przystanku to też "nie mam zezwolenia na transport
    odpadów" (w końcu chwile niosłem go w kieszeni) i "przekazuje go
    nieuprawnionej osobie przyprzystankowego śmietnika"?

  • 20. Data: 2011-09-09 18:18:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tomek

    > Art. 10 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości gminach + przepisy z
    > ustawy o odpadach które podałem wczesniej.

    ROTFL. Przeczytaj go może ze zrozumieniem (albo poproś kogoś, kto to
    potrafi) wraz z art. 7 którego się tyczy.