  • Data: 2005-02-14 23:02:05
    Temat: Służba zastępcza, ale jest ale...
    Od: "morghul" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    najpierw w telegraficznym skrócie co by sie nie rozpisywac:
    - pogonili mnie z uczelni
    - zawołali do woja
    - złożyłem podanie o służbe zastępczą
    - pojechalem na komisje
    - dostalem
    No i teraz zaczynają sie schody. Chce rozpocząć DG (działalność gospodarczą)
    a jak mi wiadomo jesli zacząłbym odpracowywać wojsko przy zastepczej (18
    miesięcy) zwolniny zostałbym z dużej części opłat ZUS (~500zł miesięcznie)
    ale... gdybym poszedł do pierwszej lepszej zastępczej musialbym tam siedzieć
    8h/5dni w tygodniu a zajęć mam tyle że odpada praktycznie już nie mowiąc o
    prowadzeniu DG wtedy. Ktoś ma jakąś rade jak upiec dwie pieczenei przy
    jednym ogniu? Żeby mieć i zapłacony przez wojsko ZUS a i czas na prowadzenie
    działalności?
    Można odkręcić te służbe zastępczą i jednak jakieś studia wyknuć?

    Wszelkie pomysły teoretyczne jak i wykorzystane w praktyce mile widziane.

    --
    morghul