  • Data: 2005-02-15 12:01:36
    Temat: Re: Służba zastępcza, ale jest ale...
    Od: AdamS <adam@tu_tnij.webpark.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    morghul wrote:

    > A mi ręce opadają jak czytam takie bzdury co ty wypisujesz. Gdybyś to
    > inaczej sformułował to może bym się pokusił żeby ci wyjaśnieć w bardziej
    > przetępny sposób o co chodzi a tak to ci tylko powiem... albo nawet tego ci
    > nie powiem.
    > morghul

    Dlaczego nie, mów, nie krępuj się.
    Przede wszystkim miałeś wybór, poszedłeś na studia ale Cię pogonili
    (nie wnikam dlaczego - zazwyczaj tak sobie nie poganiają).
    Dlaczego nie chcesz iść do woja? - może stamtąd też by cie pogonili, a
    może obawiasz się czegoś? Zresztą twoja sprawa, wybrałeś służbę
    zastępczą - to jak możesz mieć pretensje że będzie ona kolidować z
    twoją DG, może jeszcze mieli się dopasować do ciebie, abyś wiódł
    słodkie i beztroskiem życie.
    A dlaczego mi ręce opadają. Bo nie dość że się migasz jak tylko można,
    to jeszcze oczekujesz że ktoś rozwiąże twoje problemy. Skoro jesteś
    taki kombinator radź sobie sam.
    A wiesz dlaczego to jest taki faaaajny kraj? Bo pełno w nim takich jak
    ty, od góry zaczynając.

    --
    AdamS