  • Data: 2004-08-16 09:00:53
    Temat: Słupek sąsiada na mojej działce
    Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Podczas wymiany płotu sąsiad przesunął sobie słupek mocujący siatkę
    ogrodzeniową na moją działkę i w ten sposób "skorygował" jej przebieg.
    Obecnie geogeta wskazał, że poprzednie usytuowanie było prawidłowe.
    Jaką drogę powinienem obrać by zmusić go do rozebrania i przestawienia
    słupka? Czy fakt że znajduje się on na mojej działce daje mi prawo
    rozebrania go?
    Pozdrawiam
    Maarek