  • Data: 2004-08-16 09:29:18
    Temat: Re: Słupek sąsiada na mojej działce
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ms" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cfpt3h$r1d$1@news.onet.pl...

    A próbowałeś już z nim porozmawiać? Jeśli to nic nie dało, to wezwij go
    pisemnie do przestawienia. Następnie masz dwie drogi. Cywilną, która w końcu
    doprowadzi do poprawy, ale droga usiana cierniami. Albo złożyć na sąsiada
    zawiadomienie, że sfałszował słupek graniczny. Prokurator najpewniej umorzy,
    ale zanim umorzy, to sąsiad, jak bardziej płochliwy, to słupek przestawi.
    można spróbować jedno i drugie naraz. Ale mimo wszystko wcześniej zwróć mu
    uwagę, bo być może nie zdawał sobie sprawy.