  • 1. Data: 2006-10-23 15:13:51
    Temat: Skrócenie okresu wypowiedzenia umowy o pracę przez pracownika - powód opieka na kims bliskim (?)
    Od: "Karol" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam trzymiesięczny okres wypowiedzenia umowy o pracę
    i potrzebuję ten okreś skrócić
    a mam uzasadnione obawy, ze pracodowca nie pójdzie mi na rękę.
    Słyszałem, że skrócenie okresu wypowiedzenia przysługuje
    w wypadku konieczności opieki nad kimś bliskim
    (np. matka mieszkająca w innym mieście).
    Ponoć jest to jakieś orzecznictwo.
    Czy to prawda, a jesli tak jaki to przepis / orzeczenie ?

    Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc
    Karol

  • 2. Data: 2006-10-23 18:21:39
    Od: KrzysiekPP <jimi@_nospam.ceti.pl>

    > mam trzymiesięczny okres wypowiedzenia umowy o pracę
    > i potrzebuję ten okre? skrócić
    > a mam uzasadnione obawy, ze pracodowca nie pójdzie mi na rękę.

    Oj, zawsze pojdzie ci na reke jesli nazwiesz go publicznie debilem i
    palantem. Wtedy skrocisz okres wypowiedzenia nawet do 5 minut. Co za
    problem :)))

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/