  • 1. Data: 2006-10-23 13:32:24
    Temat: przedłużenie umowy o pracę
    Od: "petarda" <a...@g...com>

    Witam.
    Jestem zatrudniona w dużej firmie na umowę o pracę, na niepełnym etacie. Za
    tydzień kończy się moja siedmiomiesięcza umowa i tym samym mija dziesięć
    miesięcy od momentu zatrudnienia (najpierw była trzymiesięczna umowa
    próbna). Czy - jeśli zechcę podpisać kolejną umowę z moim pracodawcą -
    lepiej podpisać jeszcze jedną umowę na siedem miesięcy, czy też na czas
    nieokreślony? Jakie są różnice między tymi umowami, np. w przypadku długości
    okresu wypowiedzenia?
    Dodam, że nie planuję "dożywotniej" współpracy z tą firmą, prawdopodobnie
    najpóźniej w połowie przyszłego roku będę chciała tę współpracę zakończyć.

    pozdrawiam,
    a.