  • Data: 2010-06-08 17:21:56
    Temat: Sklep-spam?
    Od: "NMan" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałem kupić przez internet towar.Musiałem w sklepie przejść całą
    procedurę zamówienia [dane osobowe, internetowe, telefon komórkowy] a w tym
    akceptację regulaminu sklepu...Nie spodziewałem się takiego zapisu w
    regulaminie :"Rejestrując się w sklepie *******.pl wyrażasz pełną zgodę na
    otrzymywanie wiadomości e-mail z ****** *******.pl oraz nie klasyfikujesz
    ich jako SPAM."...
    Proszę o komentarze na w/w temat. Czy to jest poprawne prawnie? Czy
    zakupienie towaru i akceptacja regiulaminu upoważnia ten sklep do
    wykorzystania moich danych w dowolny sposób? Na przykład wysyłanie latami
    reklam? A może odsprzedanie moich danych i handel nimi? Czy to oznacza, że
    gdybym nie doczytał do końca [regulaminu sklepu] to na telefonie mogliby mi
    "wisieć" z reklamami, w skrzynce miałbym wciąz listy, a skrzynkę e-mail
    zapchaną ich reklamami ?
    Bo tak to zrozumiałem

    NMan