  • 751. Data: 2008-01-16 14:34:09
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fmj6v6$mu7$2@inews.gazeta.pl...

    > Byś się zastanowił nad zachowaniem i nad tym co sobą reprezentujesz.

    Tak myślałem, żeś za tępy na to aby dać plonka;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 752. Data: 2008-01-17 06:18:38
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 16 Sty, 15:32, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Powiedzmy... Zostaje jeszcze zmuszenie do określonegozachowania.

    Zmuszenie do określonego zachowania nie jest przestępstwem, jeśli
    "sprawca" działa w ramach obrony koniecznej (np. wobec czynu
    zabronionego, któego znamiona opisane są w art. 193 KK).

  • 753. Data: 2008-01-17 12:11:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...com pisze:

    > Zmuszenie do określonego zachowania nie jest przestępstwem, jeśli
    > "sprawca" działa w ramach obrony koniecznej (np. wobec czynu
    > zabronionego, któego znamiona opisane są w art. 193 KK).

    193KK nie działa na terenach publicznie dostępnych - to już omawialiśmy.

  • 754. Data: 2008-01-17 19:48:06
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 17 Sty, 13:11, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > 193KK nie działa na terenach publicznie dostępnych - to już omawialiśmy.

    Ale ni podałeś podstawy prawnej tego poglądu.

  • 755. Data: 2008-01-17 22:37:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...com pisze:

    > Ale ni podałeś podstawy prawnej tego poglądu.

    Była przedstawiana - wielokrotnie i do znudzenia: publiczna dostępność
    terenu + przepisy o ochronie konsumentów.

    Jak chcesz reglamentować dostęp - załóż sobie klub i wprowadź karty
    członkowskie dla członków.

  • 756. Data: 2008-01-18 10:53:35
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    wrote:

    > 193KK nie działa na terenach publicznie dostępnych - to już omawialiśmy.

    To raczej Ty wielokrotnie powtarzales ta brednie.
    Art.193 dziala w miejscach, ktore sa w nim wymienione. Wyjatki
    musialyby byc uwzglednione w ustawie. A nie sa.
    Nie osmieszaj sie juz, bo ta sa zupelne podstawy prawa.

  • 757. Data: 2008-01-18 12:09:26
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 02:53:35 -0800, KRZYZAK napisał(a):

> [...]
    > miejscach, ktore sa w nim wymienione. Wyjatki musialyby byc uwzglednione
    > w ustawie. A nie sa. Nie osmieszaj sie juz, bo ta sa zupelne podstawy

    Jest jednak coś takiego jak praktyka. I o niej chyba nic tak naprawdę nie
    wiemy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 758. Data: 2008-01-18 14:02:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Jest jednak coś takiego jak praktyka. I o niej chyba nic tak naprawdę nie
    > wiemy.

    Przy okazji tych spraw sądowych wypytałem każdego świadka-policjanta (z
    zastępcą komendanta jednego z komisariatów włącznie) jak traktują takie
    miejsca.

    Otóż wg. policji są to miejsca publiczne/publicznie dostępne.

  • 759. Data: 2008-01-18 14:15:53
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Jest jednak coś takiego jak praktyka.

    Praktyka jest taka, że możesz od ochrony dostać w ucho jak się będziesz
    nienormalnie zachowywał ;)

    >I o niej chyba nic tak naprawdę nie wiemy.

    Lawa wie ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 760. Data: 2008-01-18 21:20:08
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 12:09:26 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Jest jednak coś takiego jak praktyka. I o niej chyba nic tak naprawdę nie
    > wiemy.

    Praktyka jest taka, ze policja goscia wyprowadzi i jak ma dokumenty, to na
    tym sie skonczy.
    Jak jest nietrzezwy i pyskuje, to ma drogi nocleg.

    --
    KRZYZAK