  • 651. Data: 2008-01-13 19:30:06
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 18:57:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jasne, że nie można. Można go natomiast ująć i niezwłocznie przekazać
    > policji.

    Nie mozna, poniewaz nie bedzie sie mogl zapoznac z oferta.

    --
    KRZYZAK

  • 652. Data: 2008-01-13 20:14:40
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Założyć sklepik "tylko dla członków klubu", ustalić jasne zasady
    > przyjmowania do klubu, założyć i zarejestrować bazę danych członków
    > klubu zgodnie ze stosowną ustawą i voila.

    Jasne zasady są poniżej. Nie zamierzam przetwarzać danych osobowych
    członków.

    > Cieć nie wydaje kart i nie może to być widzimisię tylko jasno określone
    > reguły.

    OK, to wprowadzam zmiany: cieć nie będzie się już nazywał cieciem, tylko
    asystentem ds. członkostwa, i będzie wydawał kartę każdemu kto o nią
    poprosi, z wyjątkiem posiadaczy aparatów fotograficznych, i do limitu
    miliona kart dziennie.

    > Cieć nie służy do wydawania kart tylko do ich sprawdzania.

    Jeden (ten na zewnątrz, zwany asystentem) będzie wydawał, drugi, zwany
    ochroniarzem, będzie w środku.

    > Imienna?

    A skąd wymóg imienności? Ja chcę mieć klub "na okaziciela".

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 653. Data: 2008-01-13 20:28:27
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > "Tylko dla członków" - musi być baza danych z członkami klubu i
    > ewentualnie ich karty identyfikacyjne.

    A skąd wynika ten obowiązek?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 654. Data: 2008-01-13 20:30:46
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zakładasz klub.
    > Wprowadzasz regulamin: "tylko dla osób chodzących w samych majtkach".

    "Samych" to już Twoja manipulacja.

    > Przyjmujesz członków.
    > Pamiętasz o ustawie o ochronie danych osobowych!

    Nie będę ich z imienia i nazwiska zapisywał. Bo i po co?

    > Wpuszczasz tylko członków.
    > Odbierasz członkostwo za wchodzenie bez widocznych majtek.

    "Widocznych" - kolejna manipulacja. Ba, nie będę nawet sprawdzał, czy
    majtki mają. Ufam członkom mojego klubu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 655. Data: 2008-01-13 20:33:09
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > punkt siodmy regulaminu zlamalby posiadacz karty przyprowadzajac a
    > raczej wporqwadzajac karla lub dziecko <140cm

    Pokonałeś mnie doświadczeniem. Nie mam nic więcej do powiedzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 656. Data: 2008-01-13 20:33:46
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie.

    Uzasadnisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 657. Data: 2008-01-13 21:08:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nostradamus wrote:

    > Własciciel lub ochrona cię wyprowadzi. Potem możesz sobie protestować.

    nartuszając prawo do nietykalności osobistej.

  • 658. Data: 2008-01-13 23:12:32
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Jan 13, 5:49 pm, kam <x#k...@w...pl#x> wrote:

    > ale i tak przestań, bo zniszczysz wizję świata co niektórych misiów

    Bo Wy po prostu nie potraficie się pogodzić z tak dobitnie
    udowodnionym w tym wątku faktem, iż otwarcie sklepu oznacza większe
    ograniczenie prawa własności niż ustanowienie użytkowania ;-P

  • 659. Data: 2008-01-14 10:01:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Ostatni raz ci powiem:
    > Prokurator składa akt oskarżenia do sądu i klient dostaje adekwatną karę.

    Kłamiesz.

    > A jeszcze wcześniej uprawniony w ramach obrony koniecznej może mu
    > spuścić łomot ;)

    Jeszcze bardziej kłamiesz.

  • 660. Data: 2008-01-14 10:17:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > "Samych" to już Twoja manipulacja.

    Oj, detale techniczne...

    Zresztą - jak inaczej sprawdzisz? Jak spróbujesz obmacywać to klub czy
    nie klub - możesz mieć problem.

    > Nie będę ich z imienia i nazwiska zapisywał. Bo i po co?

    To nie masz klubu.