  • 431. Data: 2008-01-12 20:35:44
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mis Puchatek pisze:

    > Nie no ostateczni emozna.Zalozmy ze w 10 osob z aparatami, lampami,
    > kamerami, mikrofonami wpadamy do sklepu i zaczynamy krecic i cykac foty
    > ;) A do tego głośno bekamy, puszczamy bąki, zamawiamy pizze.
    >
    > No to wtedy moze by si edało ;)

    Tylko że to nie wynika z fotografowania tylko np. błyskania po oczach itepe.

    Równie dobrze można twierdzić, że fotografowanie powoduje niszczenie
    podłogi - bo są statywy ze szpikulcami do wbijania w ziemię ;)

  • 432. Data: 2008-01-12 20:37:12
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Smutno musi ci byc tak w samotnosci, nikt cie nei rozumie, wszyscy sa
    > przeciwko tobie, tylko ty samotnie walczysz przeciwko całemu złemu prawu
    > swiata ;)))

    Ty za to jesteś szczęsciarzem. Nic nie zabrania bycia deklem ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 433. Data: 2008-01-12 20:37:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Regulaminy nie obowiazuja, bo tupnales nozka?
    > No to musze Cie zmartwic - obowiazuja i maja moc prawna.

    Podstawę prawną poproszę.

  • 434. Data: 2008-01-12 20:39:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Zgadza sie. Przeciez nikogo nie zmuszam, zeby korzystal z mojego sklepu.

    Owszem. Ale nie możesz też zakazać.

    > I popelni przestepstwo z Art.193KK

    Bredzisz.

  • 435. Data: 2008-01-12 20:39:43
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:mahn55-2dc.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Masz sklep w mieszkaniu? Czy może mieszkasz w sklepie? Tak czyinaczej -
    > dziwny jesteś...

    A ty jesteś głupek.
    Napisz coś nowego.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 436. Data: 2008-01-12 20:41:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zapraszam do mnie do domu. Szybko i bolesnie sie przekonasz, czy mam taka
    > mozliwosc, czy nie:

    Znowu Lawe przygłupa w ucho ??? Jesteś sadysta;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 437. Data: 2008-01-12 20:41:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Jakoś Makro sobie nieźle radzi stosując taki "zakaz".

    Makro nie jest publicznie dostępnym sklepem. Ma karty członkowskie i
    regulamin członkowie akceptują.

    > Bzdura. Zacytuję dla potomności:
    >
    > Art. 193.
    > ,,Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu, pomieszczenia
    > albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby uprawnionej miejsca
    > takiego nie opuszcza, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    > pozbawienia wolności do roku.''
    >
    > *Nie ma tu nic o konsumentach*. Kropka.

    Ale są przepisy dotyczące konsumentów które powodują, że w godzinach
    otwarcia nikt - nawet właściciel - nie ma uprawnień do nakazywania
    opuszczenia "lokalu".

  • 438. Data: 2008-01-12 20:42:10
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 21:12:24 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Alez ma jak najbardziej.Moge ci zrobic zdjecie w miejscu publicznym i
    > nie zlamie prawa. Wiec moge cio zrobic w restauracji, w sklepie, na
    > ulicy, na wystawie. I mozesz mi naskoczyc.

    Najpierw Cie poprosze zebys przestal. A jak nie posluchasz to sie
    poplaczesz:) I nie od naskakiwania:)

    --
    KRZYZAK

  • 439. Data: 2008-01-12 20:43:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Nie zauwazylem, zeby w Art.193KK ugstawodawca wspomnial, ze nie dotyczy on
    > konsumentow.

    Nie zauważyłeś też przepisów o prawach konsumentów (włącznie z KW) które
    powodują, że nie ma uprawnionych do nakazywania opuszczania.

  • 440. Data: 2008-01-12 20:43:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > No wlasnie zobaczymy, czy wszyscy potwierdzą ze robilem awantury i
    > wyzywalem kelnerki. A ja policji powiem prawdę, ze pilem sobie spokojnie
    > piwko,

    Nastoletni smark i piwko????LOL

    --
    Pzdr