  • 391. Data: 2008-01-12 19:44:18
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Czuje, że moje pieniądze z podatków, wydane na twoją edukacji się
    > zmarnowały ...

    ...napisał debil, który pisze "umią" zamiast "umieją".

  • 392. Data: 2008-01-12 19:45:29
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Ale niekonsekwencja. Może wymagać kart, ale nie może wymagać
    > niesportowych butów? A co jeżeli ową "kartą" będą właśnie buty?

    Duzo jeszcze przed tobą, ale w skrócie:

    - ktos otwiera klub _PRYWATNY - wejscie za okazaniem karty czlonkowskiej

    - karty wydaje sie po podpisaniu umowy - kupujacy zapoznaje sie z
    reegulaminem (tylko łysi w okularach, minimum 180 cm wzrostu z
    owlosionym torsem) podpisuje a wlasciciel PRYWATNEGO klubu, zamknietego
    dla NIE CZLONKOW

    - przy wejsciu niema 'selekcji' - bo wpuszczani sa czlonkowie, za
    okazaniem karty, karta wynika z umowy cywilno-prawnej, a klub nie jest
    publicznie dostepny...

    > Bzdura.

    ty to jednak głupi jesteś.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 393. Data: 2008-01-12 19:46:10
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Jak otwarł *publiczny punkt sprzedaży* to również w pewnym zakresie
    > ma przechlapane.

    W innym poście przywołujesz Makro, do którego wstęp mają tylko
    posiadacze kart. Wolno mi zatem otworzyć publiczny punkt sprzedaży[1],
    do którego wolno wejść tylko z kartą? A tylko bez aparatu? Albo
    z-aparatem-pod-warunkiem-że-godzę-się-opuścić-to-mie
    jsce-jeśli-zrobię-zdjęcie?

    [1] Tylko mi nie mów, że Makro, mimo swojego cenzusu, nie jest
    publicznym punktem sprzedaży.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 394. Data: 2008-01-12 19:46:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 17:49:44 +0100, Jotte napisał(a):

    > Korzystając z pełnej wolności twój "regulamin" jest w twoim lokalu olewany,
    > a ty się bezradnie pienisz.

    Nie, ja tych co sie nie stosuja wystawiam na zewnatrz.

    --
    KRZYZAK

  • 395. Data: 2008-01-12 19:46:49
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik castrol napisał:

    > Wypobraz sobie ze to klient, a nie sprzedawca, decyduje czy ze sklepu
    > skorzysta czy nie

    > Taa, gdzie w tym art. wyczytales ze robienie zdjec jest przestwepstwem?
    > Jak prowadzisz sklep, to podaj gdzie - przyjada chetni i wezwiesz
    > policje :D

    :D:D:D:D:D

    Mis Puchaty

  • 396. Data: 2008-01-12 19:48:54
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Nie, ja tych co sie nie stosuja wystawiam na zewnatrz.

    Wystawisz na zewnatrz, a sam trafisz do wenątrz (aresztu).

    Mis Puchaty

  • 397. Data: 2008-01-12 19:50:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 19:06:31 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Tak. I nie maja prawa mnie wyprosic. Bo juz nieraz przyszedlem do
    > restauracji z czyms co kupilem a nawet napoczalem.

    Po prostu wlascicielowi knajpy zrobilo sie ciebie zal i odpuscil:)

    --
    KRZYZAK

  • 398. Data: 2008-01-12 19:51:28
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Po prostu wlascicielowi knajpy zrobilo sie ciebie zal i odpuscil:)

    Nie, po prostu wie,ze jeden zadowolony klient to 10 zadowolonych
    klientow. Pomijajac juz,ze wie, ze nei wygra,wiec odpuszcza.

    Mis Puchaty

  • 399. Data: 2008-01-12 19:52:59
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > - ktos otwiera klub _PRYWATNY - wejscie za okazaniem karty czlonkowskiej

    A czemu ową kartą nie mogą być buty marki innej niż Adidas?

    > - karty wydaje sie po podpisaniu umowy

    Bzdura. KC nie wymaga formy pisemnej dla tego rodzaju umowy.

    > - kupujacy zapoznaje sie z
    > reegulaminem (tylko łysi w okularach, minimum 180 cm wzrostu z
    > owlosionym torsem)

    OK. Regulamin wywieszony przed wejściem. Buty są kartą członkowską.
    Akceptujesz wejściem. Nie akceptujesz - nie wchodzisz.

    > a wlasciciel PRYWATNEGO klubu, zamknietego
    > dla NIE CZLONKOW

    Zgadza się. Lokal prywatny, wejście tylko dla posiadaczy kart
    członkowskich (butów).

    > - przy wejsciu niema 'selekcji' - bo wpuszczani sa czlonkowie, za
    > okazaniem karty,

    No to jest czy nie ma? Zdecyduj się.

    > ty to jednak głupi jesteś.

    No to pokaż mi ustawę która definiuje co trzeba zrobić żeby otworzyć
    "klub". W szczególności paragraf o wydawaniu kart członkowskich.

    PS. Jako ćwiczenie umysłowe zamień sobie buty na brak aparatu.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 400. Data: 2008-01-12 19:55:25
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    castrol wrote:

    > Konsekwencja jest. Mozesz stworzyc sobie swoj prywatny klub tylko dla
    > czlonkow, ale musisz jasno okreslic jakie warunki naelzy spelnic aby
    > zostac czlonkiem. Tak jak ma to miejsce w Makro.

    A mogę sobie określić, że członkami zostają wszyscy którzy wchodząc nie
    mają przy sobie aparatu fotograficznego? Albo wszyscy, którzy wchodząc
    zobowiążą się że nie będą robić zdjęć?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak