  • 311. Data: 2008-01-12 14:31:13
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1ja9bt2aaw8sb$.1nrt45p2p7we2$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@o...pl> pisze:

    > Jesli jestem ignorowany, to zawiadamiam policje o popelnieniu przestepstwa
    > (Art.193KK) i policja usuwa delikwenta, ktory pozniej dostaje grzywne.
    Nie. Zawiadamiasz policję, a co policja zrobi to sie przekonasz potem, jeśli
    w ogóle przybędzie.
    Nie jest także pewne, czy ignorujący cię (i słusznie) osobnik na przybycie
    policji będzie czekał - może mieć ważniejsze sprawy niż sprawdzanie co
    uzyska jakiś pieniacz. A to uczyni kwestię bezprzedmiotową.

    --
    Jotte

  • 312. Data: 2008-01-12 14:32:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > To co?
    > No, to co?

    To było skierowane do ludzi rozumnych, którzy umią wyciągać wnioski ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 313. Data: 2008-01-12 14:35:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmaj43$2o6$3@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > To było skierowane do ludzi rozumnych, którzy umią wyciągać wnioski ...
    Rzekł idiota do kumpli...

    --
    Jotte

  • 314. Data: 2008-01-12 14:36:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmaiq5$jas$4@inews.gazeta.pl PlaMa
    <m...@w...pl> pisze:

    > Może? Czy właściciel sklepu może ot tak wyrzucać wszystkich, którzy mu nie
    > pasują?
    A czemu nie?
    Niech sobie próbuje.

    --
    Jotte

  • 315. Data: 2008-01-12 14:36:45
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Johnson pisze:

    > Przeczytaj kc, jeszcze raz, dokładniej.

    Co dokladnie mam przeczytac?
    Przeczytalem dzial "Sprzedaz", a zwlaszcza art 543.
    "Wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem
    ceny uważa się za ofertę sprzedaży"

    Czego tu nie rozumiesz?

    Jacek

  • 316. Data: 2008-01-12 14:57:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Jan 2008, Mis Puchatek wrote:

    > A teraz z drugiej strony, potencjalny najemca po zapoznaniu sie z umowa
    > poprosi, aby z 1000 złotych/mc umowa zeszla do 20 zł/mc -- bo tak, bo skoro
    > sa az takie obostrzenia, to cena nie moze byc zbyt wygórowana ;)))

    A po podpisaniu umowy będzie i tak robił zdjęcia, oświadczając przy
    okazji gdzie ma taki "zapis regulaminowy"? :)

    No i zwolennicy "wpisywania wszystkiego do regulaminu" mają do
    rozważenia, czy przy takim sporze sąd faktycznie zakaże robienia
    zdjęć, czy może JEDNAK postanowi wbrew intencji właściciela bronić
    interesu tego właściciela, stwierdzając iż art.5 KC pozwala mu JEDNAK
    brać 1000 zł/mc, bo kant z przyjęciem nieskutecznego regulaminu
    był nadużyciem prawa.
    Ale kto by tam rozważał, "prawo własności ponad wszystko"...

    pzdr, Gotfryd

  • 317. Data: 2008-01-12 15:02:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Czego tu nie rozumiesz?

    Tego że ty nie pisałeś nic o cenie ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 318. Data: 2008-01-12 15:53:55
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 11 Sty, 09:00, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:fm664t$d73$2@atlantis.news.tpi.plJohn
    son

    > Po co udajesz większego durnia niż jesteś?
    > Czytać nauczyli? To korzystaj.
    >
    > --
    > Jotte

    Ale ten czyn jest zabroniony w ustawie. Właśnie do znamion określonych
    w art. 193 należy działanie przy sprzeciwie uprawnionego (dysponenta
    pomieszczenia, terenu, lokalu etc.). Podobnie jest z przestępstwem
    gwałtu- czyn jest zabroniony z woli ustawodawcy a nie zgwałconej
    osoby, jednakże tylko działanie wbrew woli tej osoby prowadzi do
    wypełnienia znamion czynu zabronionego.

  • 319. Data: 2008-01-12 16:31:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    f.googlegroups.com
    m...@g...com <m...@g...com> pisze:

    > Ale ten czyn jest zabroniony w ustawie
    Nie o to chodzi...

    --
    Jotte

  • 320. Data: 2008-01-12 16:39:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 15:27:26 +0100, castrol napisał(a):

    > Taaa, predzej ty otrzymujesz grzywne za odmowienie sprzedazy towaru.

    Nie, poniewaz nie odmowilem sprzedazy towaru.

    --
    KRZYZAK