  • Data: 2002-08-06 14:43:33
    Temat: Skarga (do NSA) na bezczynnosc organu admin.
    Od: "Tomek Banachowicz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    w grudniu zeszlego roku wyslalem do MON wniosek. Na rozpatrzenie MON mial
    jeden miesiac. Nie odpowiedzial. Dostal ponaglenie z infrormacja, ze
    skieruje sprawe do NSA. Odpowiedzial, ze sprawa jest rozpatrywana z
    "nalezyta starannoscia". Ale decyzji do tej pory nie wydal. No to zlozylem w
    NSA (w polowie kwietnia) skarge (Warszawa) na bezczynnosc organu
    administracji. Po dwoch tygodniach dostalem pismo z sadu (do mojej
    wiadomosci), ze MON ma w ciagu 30 dni przekazac do NSA cala dokumentacje
    mojej sprawy. No i teraz cisza. Czy orientujecie sie, jak dlugo rozpatrywane
    sa skargi na bezczynnosc organu? Oby nie dluzej niz 5 lat.... :-) A moze
    mozna zaskarzyc gdzies bezczynnosc samego sadu? :-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Banachowicz
    t...@p...onet.pl