  • 231. Data: 2003-02-24 14:02:18
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > Ale jeśli dostępne są *tylko* "strony z dialera"...]

    są.

    > Sądzę że byłby to nadmierny optymizm (i że *jednak* praktyki
    > oszukańcze się zdarzają).

    optymizm nie ma tu nic do rzeczy, takie są ustalenia między TPSA a
    operatorami

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 232. Data: 2003-02-24 16:16:31
    Od: diabel Boruta <s...@p...com>

    On Sat, 22 Feb 2003 15:31:24 +0100, scream <s...@...pl> wrote:

    >U?ytkownik Elita.pl napisa?:
    >
    >praktycznie od samego pocz?tku

    Szukacie porno to macie porno

  • 233. Data: 2003-02-24 21:08:48
    Od: "Pawel Bogaczewicz" <b...@N...gazeta.pl>

    > To tak jakbys
    > zostawil drzwi w domu otwarte i dziwil sie ze zostal okradziony.
    zupelnie chybiony argument. jak zostawie otwarte drzwi i zostane okradziony i
    zlodziej zostanie zlapany to nikt go nie tlumaczy 'no przeciez drzwi byly
    otwarte, to co, mial nie ukrasc?' i nie puszcza go wolno.

  • 234. Data: 2003-02-24 21:13:05
    Od: "Pawel Bogaczewicz" <b...@N...gazeta.pl>

    > To jest jak najbardziej zgodne z prawem. Dialer nie instaluje ci sie sam,
    > tylko zawsze jest pytanie o to czy mozesz taki program uruchomic. Klikasz
    > na TAK i sie zaczyna. Zawsze jednak jest to twoj wybor, a ze nieswiadomy,
    > bo w ogole nie czytasz komunikatow wyswietlanych w oknach to nikogo nie
    > obchodzi.

    nieprawda, sa dialery, ktore o nic sie nie pytaja. widzialem przynajmniej
    jeden taki. i jeszcze jest masa problemow z odinstalowaniem go. trzeba wiecej
    niz sredniej wiedzy o windowsie zeby gu usunac z systemu.

    poza tym, nie wydaje ci sie ze pytanie 'czy zainstalowac program abc' to
    troche za malo? nie powinno byc pytania 'program abc zmieni konfiguracje
    komputera na nastepujaca : (tu opis). koszt polaczenia to xyz zlotych za
    minute. czy chcesz kontynuowac?" ??

  • 235. Data: 2003-02-24 22:07:03
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Pawel Bogaczewicz napisał:
    > zupelnie chybiony argument. jak zostawie otwarte drzwi i zostane okradziony i
    > zlodziej zostanie zlapany to nikt go nie tlumaczy 'no przeciez drzwi byly
    > otwarte, to co, mial nie ukrasc?' i nie puszcza go wolno.

    przeczytaj co napisałem dalej a nie przycinaj cytaty wg swojej wygody

  • 236. Data: 2003-02-24 22:08:38
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Pawel Bogaczewicz napisał:
    > nieprawda, sa dialery, ktore o nic sie nie pytaja. widzialem przynajmniej
    > jeden taki.

    a yeti tez widziales? albo ufoludki?

    > poza tym, nie wydaje ci sie ze pytanie 'czy zainstalowac program abc' to
    > troche za malo?

    nie, dlaczego?

    > nie powinno byc pytania 'program abc zmieni konfiguracje
    > komputera na nastepujaca : (tu opis). koszt polaczenia to xyz zlotych za
    > minute. czy chcesz kontynuowac?" ??

    nie, a dlaczego? Instalacja programu nie powoduje żadnych szkód. PROGRAM
    NIE ZMIENIA KONFIGURACJI SYSTEMU!

  • 237. Data: 2003-02-24 23:35:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Feb 2003, scream wrote:

    >+ Użytkownik Pawel Bogaczewicz napisał:
    >+ > nieprawda, sa dialery, ktore o nic sie nie pytaja. widzialem przynajmniej
> [...]

    A widziałeś wieloryba ?
    Bo ja przyznam że nie. Tyle że nie mam odwagi stwierdzić że
    nie istnieje ;> BTW: tylko mi nie gadaj o filmach, dziś można
    wszystko podrobić, to wieloryba też ;)
    [...]
> [...]
    >+
    >+ nie, a dlaczego? Instalacja programu nie powoduje żadnych szkód. PROGRAM

    ŻE CO ??
    To ja cię powiadamiam, że mało widziałeś.
    Kolega (z byłej pracy) celowo przyniósł taki okaz, żeby mu
    pokazać jak ma toto odinstalować "bo mu się w domu nagrało
    i teraz..." :)
    Wpisywał się do "Run" (w HKEY_LOCAL_MACHINE\...) !

    pzdr, Gotfryd

  • 238. Data: 2003-02-24 23:57:58
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > A widziałeś wieloryba ?

    na filmie ;))

    > Bo ja przyznam że nie. Tyle że nie mam odwagi stwierdzić że
    > nie istnieje ;> BTW: tylko mi nie gadaj o filmach, dziś można
    > wszystko podrobić, to wieloryba też ;)

    hehe, no pewnie, można podrobić.. tylko, że wieloryba w tym wypadku
    widziało dużo osób, a dialery, które same sie instalują najczęściej
    widzą faceci, którzy (za przeproszeniem) zwalili sobie konia pod
    nieobecność domowników, a potem grają świętych

    przyzwyczaiłem sie już do tego.

    > ŻE CO ??
    > To ja cię powiadamiam, że mało widziałeś.

    wystarczająco dużo :)

    > Kolega (z byłej pracy) celowo przyniósł taki okaz, żeby mu
    > pokazać jak ma toto odinstalować "bo mu się w domu nagrało
    > i teraz..." :)
    > Wpisywał się do "Run" (w HKEY_LOCAL_MACHINE\...) !

    no to nie jest jeszcze zmiana konfiguracji... bez przesady, to można
    łatwo usunąć (nawet sam dialer ma taką funkcje). Jako "zmiana
    konfiguracji" rozumiałem np to, że domyślne połączenie dialup zostanie
    przełączone na jakiś inny numer, czy coś takiego. To ostatnie polskich
    dialerów nie dotyczy.

  • 239. Data: 2003-02-26 13:42:39
    Temat: Re: Problem tkwi gdzie indziej
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "l:e:h" <l...@...pl> wrote in message
    > "xxx xxx" <l...@N...gazeta.pl> skribis:

    Uruchamiajac

    Na jakiej podstawie pan tak twierdzi ?

    Na jakiej podstwie sadzi Pan, ze ktos mialby przed uruchomieniem programu
    czytac jakies regulaminytylko dlatego, ze sa ?

    Boguslaw

  • 240. Data: 2003-02-26 14:05:49
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" [...]
    > pl.soc.prawo

    > Taaa... najpierw się gościowi łapy trzęsą i klika gdzie popadnie, bo
    > za chwilę ma dostać na tacy gołe panienki, a potem się skarży, bo
    > rachunek był wysoki i go oszukali...

    Panie piotrze..
    Pragne zwrocic uwage, ze ne jest w stanie doktnac mne pan takim tonem,
    NIE TYLKO dlatego, ze nie korzystam z modemow...

    > Jeśli ktoś podpisuje wszystko jak leci, to niech bierze w dupę - za
    > naukę trzeba płacić - najlepiej słono, bo to zapada w pamięć.

    Myli sie Pan.

    Jest coraz wiecej dziedin w ktorych ustwodawca CHROMNI przed naciagaczami
    wlasnietakich "napalonych" : sprzedaz wysylkowa, kredyt argentynski,
    kredyt konsumencki, sprzedaz z udzialem konsumentow....

    Z analizy zjawiska widac WYRAZNE, ze dizlalnosc OBICZONA
    jest na "skorzystanie z nieuwagi". A to jest karalne.

    Boguslaw