    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Tue, 25 Feb 2003 00:35:28 +0100

    On Mon, 24 Feb 2003, scream wrote:

    >+ Użytkownik Pawel Bogaczewicz napisał:
    >+ > nieprawda, sa dialery, ktore o nic sie nie pytaja. widzialem przynajmniej
    >+ > jeden taki.
    >+
    >+ a yeti tez widziales? albo ufoludki?

    A widziałeś wieloryba ?
    Bo ja przyznam że nie. Tyle że nie mam odwagi stwierdzić że
    nie istnieje ;> BTW: tylko mi nie gadaj o filmach, dziś można
    wszystko podrobić, to wieloryba też ;)
    [...]
    >+ > nie powinno byc pytania 'program abc zmieni konfiguracje
    >+ > komputera na nastepujaca : (tu opis). koszt polaczenia to xyz zlotych za
    >+ > minute. czy chcesz kontynuowac?" ??
    >+
    >+ nie, a dlaczego? Instalacja programu nie powoduje żadnych szkód. PROGRAM
    >+ NIE ZMIENIA KONFIGURACJI SYSTEMU!

    ŻE CO ??
    To ja cię powiadamiam, że mało widziałeś.
    Kolega (z byłej pracy) celowo przyniósł taki okaz, żeby mu
    pokazać jak ma toto odinstalować "bo mu się w domu nagrało
    i teraz..." :)
    Wpisywał się do "Run" (w HKEY_LOCAL_MACHINE\...) !

    pzdr, Gotfryd