  • Data: 2004-12-21 17:08:06
    Temat: Serwis telefonow komorkowych
    Od: "Adrian" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie sklep, komis w Warszawie w ktorym za sciagniecie simlocka
    zazyczono sobie 25zł.
    Przy mnie sciagnieto simlocka ale telefon sie nie właczył, oddano go do
    serwisu ja dostalem pokwitowanie
    jaki telefon jakie nr i ze naprawa to "simlock". Czekanie wydluzalo sie az
    wkoncu dostałem telefon ale
    rachunek sie powiekszyl przez skomlikowane upgready i downgready softu gdyz
    bylo to konieczne do
    uruchomienia telefonu. Telefon wczesniej był sprawny nowy, tylko, ze miał
    simlock. Przy sciaganiu
    nie poinformowano mnie, ze telefon moze ulec zniszczeniu i, ze ja za to bede
    placic. Co zrobic w sytuacji
    gdy cena za cos co zostalo spowodowane przez pracownika komisu wzrasta i ja
    za to mam płacic?

    Pozdrawiam.