  • 91. Data: 2007-08-02 13:40:10
    Temat: Re: Separator dziesiętny
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 2 Aug 2007 10:30:05 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > Taka, że funkcja ta może automatycznie wyświetlać w postaci zależnej
    > od ustawień językowych użytkownika. :)

    Jak każda funkcja - czy to dekodująca z 21332432432 czy 2006-04-21
    - nie ma różnicy :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 92. Data: 2007-08-02 13:48:46
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 2 Aug 2007 15:32:10 +0200,
    Henry (k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> screamed:

    > Czemu mnie w to mieszasz? Mnie to rybka czy mam bazę binarną czy tekstową
    > - klient płaci mi za wynik. Tyle że płaci mi więcej za to że używam SQL'a
    > a nie sort'a z konsoli.

    Mnie to pisał. Coś Ci źle posortowało po References.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 15:50:15 user up 11421 days, 3:45, 1 user, load average: 0.30, 0.18, 0.77 ]

    May the bugs of many programs nest on your hard drive.

  • 93. Data: 2007-08-02 13:50:04
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 02 Aug 2007 13:25:02 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Jak zobaczyłem to ,,na szczęście'' to upadłem. I teraz boli :D Ale
    > rozmasowałem i wróciłem do śmiania się...

    To się pośmiej - a ja sobie zrobię przerwę w pracy, bo jak tydzień temu
    zrobiłem raport z błędów, to teraz admini go sobie sami wykonują i nie
    zawracają mi głowy. Jakby musieli się przedzierać przez pliki z logami
    to wtedy by mi to dali do roboty.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 94. Data: 2007-08-02 13:50:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 2 Aug 2007 15:40:10 +0200,
    Henry (k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> screamed:

    > Jak każda funkcja - czy to dekodująca z 21332432432 czy 2006-04-21
    > - nie ma różnicy :-)

    Jedyna różnica to taka, że jest to funkcja już napisana. I nie trzeba
    samemu lokali sprawdzać. Czysty zysk związany z czasem pisania.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 15:51:21 user up 11421 days, 3:46, 1 user, load average: 0.30, 0.18, 0.77 ]

    In C++, only friends may touch your private parts.

  • 95. Data: 2007-08-02 15:51:32
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message

    > A o czymś innym niż baza słyszał? Albo o bazie ale np. w formie
    > tekstowej...

    to nie jest baza tylko plik tekstowy i takowych raczej sie nie sortuje.
    a jak ktoś jest informatykiem i sortuje pliku tekstowe, to bym mu premie
    obciął i przeznaczył na ubezpieczenie od ryzyka błedu tego kto coś takiego
    próbuje z plikiem tekstowym robić.

    > A co powiesz np. o moim katalogu z lekcjami angielskiego:
    >
    > 2007-04-26-mosaic.mp3
    > 2007-04-27-itn-yeltsin.mp3
    > 2007-04-28-pia-frank.lloyd.wright.mp3
    > 2007-04-29-dev-path.mp3
    > 2007-04-29-tia-jamestown.anniv.ram.mp3
    > 2007-04-30-agr-protecting.crops.mp3
    > 2007-04-30-sin-bird.flu.part.three.mp3
    > 2007-05-01-exp-stonehenge.mp3
    > [...]

    że jest fatalnie zorganizowany i do nizcego na dłuższą metę się nie nadaje.

    > i jego przetwarzaniu poprzez typowe narzędzia do obsługi plików?

    epoka kamienia łupanego.

    > Albo o moim katalogu z fakturami:
    >
    > [...]
    >
    > 2007-05-02-KUP-polkomtel.pdf
    > 2007-05-03-KUP-tlenofon.pdf
    > 2007-05-09-25k-xxx-siec.pdf
    > 2007-05-09-25o-xxx-siec.pdf
    > 2007-05-09-26k-kurs.pdf
    > 2007-05-09-26o-kurs.pdf
    > 2007-05-09-KUP-praktiker-gips.i.okolice.pdf
    > 2007-05-10-TOW-komp.iwony.pdf
    > 2007-05-11-27k-komp.iwony.pdf
    > 2007-05-11-27o-komp.iwony.pdf

    ty jesteś informatykiem czy studentem peirwszego roku na jakimś kierunku
    humanistycznym.

  • 96. Data: 2007-08-02 15:52:33
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    >W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 sierpnia 2007 12:31
    > (autor Artur M. Piwko
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <s...@b...tu.kielce.pl>):

    > ja nauczyciel jestem :D Mam misję... Czasami za 7 dociera :D
    >
    > Ciekawe jaki szok przeżyją, jak ktoś im powie, że większość protokołów w
    > Sieci działa na protokołach tekstowych. A jak do tego przeczytają Sztukę
    > Programowania ESRa to chyba zejdą na zawał od razu :D (oni: witki,
    > henryki
    > i inni binaryści)

    i ty oczywiscie sortujesz protokoly tekstowe wg daty.

  • 97. Data: 2007-08-02 15:53:54
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> wrote in message
    .

    > Odnoszę wrażenie, że chciałbyś aby wszystkie faktury, zestawienia
    > (takie jak to z Ery, które cały wątek zaczęło) przysyłano Ci w wyłącznie
    > w postaci SQL...

    XMLa

  • 98. Data: 2007-08-02 16:01:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message

    > A co za różnica skoro i tak zawsze musisz używać jakiejś funkcji do
    > zdekodowania/wyświetlenia tego ;-)

    I bardzo dobrze, że musisz.
    Powiedz mi jaka to data 02/03/04 ?
    to ja juz wole funkcje i date w takim formacie, w ktorym nie bedzie
    watpliwosci jaka to data.

  • 99. Data: 2007-08-02 16:02:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Ja.
    > Na przykład swoje zdjęcia zrzucam to tu, to tam (w dwu kopiach),
    > "autosortowanie" po nazwie prosto rozwikłuje wszelkie problemy
    > (po części nazwy, ale to już szczegół).

    Sciągnij sobie acdsee i sortuj bo danych z exif. Po to one tam są.

  • 100. Data: 2007-08-02 16:02:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    >W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 sierpnia 2007 11:07
    > (autor Gotfryd Smolik news
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708021103540.596@a64wrk>):

    > W Kwestii Jak To Mawiasz Formalnej: To są przechowywane w bazach, tylko
    > tekstowych.... Filesystem też jest bazą :D

    Kto ci dał zaliczenie z baz?