  • 11. Data: 2006-03-13 17:15:54
    Temat: Re: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mad Tolek wrote:

    >> boukun
    >>

    > Z drugiej strony, jak to udowodni?

    Uprzejmie proszę o nie wyciąganie ludziom z wora tego debila o ksywce
    'bokun'. To osoba poszkodowana umysłowo i znany oraz męczący troll.
    Wszelkie jego wypowiedzi należy ignorować.

  • 12. Data: 2006-03-13 17:21:59
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    boukun wrote:

    > Nie zapomnij uzywac gumy jak to robisz, bo nie
    > bedziesz mial za co dzieci wychowac.

    No jak to, a becikowe? Państwo da...

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 13. Data: 2006-03-13 17:33:09
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mad Tolek"

    > Otóż, przypuscmy ze mam 16-17 lat, mam dziewczyne.. 14letnia, ona zgadza
    > się na seks,

    to co najwyżej ćwiczenia gimnastyczne można nazwać,
    lepiej jej lizaka kup

    macso

  • 14. Data: 2006-03-13 17:59:12
    Od: Mad Tolek <z...@o...pl>

    macso napisał(a):

    > Użytkownik "Mad Tolek"

    > to co najwyżej ćwiczenia gimnastyczne można nazwać,
    > lepiej jej lizaka kup
    >
    > macso

    A może by tak na grupie 'Prawo' bez moralizowania?
    Jest to nasza sprawa, interesowala mnie tylko kwestia prawna.

  • 15. Data: 2006-03-13 18:28:38
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mad Tolek"

    > A może by tak na grupie 'Prawo' bez moralizowania?
    > Jest to nasza sprawa, interesowala mnie tylko kwestia prawna.

    przecież nie moralizuję

    macso

  • 16. Data: 2006-03-13 20:02:17
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości

    > No na pewno obciach przed sądem rodzinnym do którego bedziesz się
    musiał
    > udać z zawstydzoną mamusią ;-)

    jaka mamusia?
    nie uczyly kolezanki z gimnazjum o antykoncepcji?
    poczytaj sobie o czym z grubsza jest ten watek

    --
    pozdro
    ape

  • 17. Data: 2006-03-13 20:12:15
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > jaka mamusia?

    A myslisz ze nieletni w wieku lat 16 stawia się przed sądem rodzinnym sam?
    Trochę się juz napatrzyłam na zażenowane mamusie przyprowadzające swoje
    pociechy, którym zdazylo się nabroic to czy tamto.

    > nie uczyly kolezanki z gimnazjum o antykoncepcji?

    oświeć mnie ape jak się ma antykoncepcja do tej sprawy bo moze rzeczywiscie
    cos przeoczylam :P

    > poczytaj sobie o czym z grubsza jest ten watek

    Zdaje się że to ty tylko *z grubsza* przeczytałeś ten wątek

    Iza

  • 18. Data: 2006-03-13 20:13:01
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Mad Tolek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Interesuje mnie, być może dosyć popularny temat, ja się nie dokopałem
    do
    > podobnego wątku.
    > Otóż, przypuscmy ze mam 16-17 lat, mam dziewczyne.. 14letnia, ona
    zgadza
    > się na seks, wiec nie ma tu zadnego zmuszania. Interesuje mnie, czy
    moge
    > miec jakies problemy z tego powodu, gdyby ktoś się np. o tym
    dowiedział.
    > Sytuacja raczej teoretyczna, ale jednak wole wiedzieć, jakby coś ..:P

    jak masz 16 lat i nie zrobisz jej "w balona" - dostaniesz byc moze
    kuratora jak nadobna i zazdrosna mamusia cos wyniucha.
    mysle, ze spora czesc szanownych grupowiczek zaczynalo w podobnym wieku
    uprawiac ten sport i jakos ich tloczkiewicze zyja na wolnosci.
    :-))))))))))))))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 19. Data: 2006-03-13 20:21:14
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    swoje
    > pociechy, którym zdazylo się nabroic to czy tamto.

    a wiesz gdzie ja mam takie mamusie?
    gdyby przedtem prawidlowo wychowywaly swoje pociechy - to potem
    maloletnie kurewki by sie nie rznely gdzie popadnie i z kim popadnie
    coz, nie ma skutku bez przyczyny :-(((

    > oświeć mnie ape jak się ma antykoncepcja do tej sprawy bo moze
    rzeczywiscie
    > cos przeoczylam :P

    przepraszam, to wina mojej zbyt szybkiej interpretacji.
    myslalem, ze pisalas o panience, ktoras pszczola uzadlila w sam srodek
    brzucha :P

    > Zdaje się że to ty tylko *z grubsza* przeczytałeś ten wątek

    1 : 1

    --
    pozdro
    ape

  • 20. Data: 2006-03-13 20:24:27
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w
    > wiadomości news:4415984d@news.home.net.pl...

    'pogniewać'

    > To sie nazywa, pierdolenie kotka, za pomoca mlotka.

    dziwisz sie?
    przeciez to lawa wyplula.
    ... a przeciez 'haka' jej wyjal :P

    --